Hvor lang tiden tabt i jer med væsk og klio af efter født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

KM78

Jeg tog 17 kg. på, de sidste 9 kg på meget kort tid (væske). Gik til kontrol med ssf og fødte med aks. Jeg smed 29 kg på 3 måneder. Men jeg ammede også også spiste meget sundt. Nul sukker og alt det.

Så jeg vejede mindre end jeg da jeg blev gravid 3 måneder efter fødslen. At jeg så sidenhen har taget meget på i vægt er en hel anden historie og udelukket min egen skyld, og ikke graviditetsrelateret.

Regner med at amme igen, og håber at det atter er en hjælp for mig i vægttab kombi med noget sundere mad og daglige gåture til at starte med. Jeg er meget påvirket af at være gravid som overvægtig på mine led, så det er ikke noget jeg vil anbefale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Silas&Mille

Ved Silas tog jeg ca 10kg på, to dage efter fødslen havde jeg tabt 12kg

Ved Mille tog jeg ca 5kg på, en uge efter fødslen havde jeg tabt 12 kg

Jeg har ikke gjort noget for det. Men jeg er overvægtig i forvejen, så det har vist en del at sige.

Men nu taber jeg mig stille og roligt ved at gå masser af ture med barnevognen og spiser (forholdvis) fornuftigt.

Anmeld

12. april 2012

Holbæktrunten

Jeg tog 10-12 kg på, og efter 2 mdr var jeg på startvægten igen - gjorde intet for det. Ammende/malkede ud i 3 uger, så sluttede festen da mine stakkels bryster blev ødelagt allerede det første døgn (åndssvage jordemødre)

Der er dog efterfølgende kommet et par kg på som jeg forsøger at få væk, men det er fordi jeg æder som et sv*n 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.