Hvor lang tiden tabt i jer med væsk og klio af efter født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. april 2012

bvn

Jeg har tage mere og mere på da jeg har mere væsk i krop og selvf ekstra klio på da barnet voskner jo i mit mave..

Jeg er i uge henne i 34+4 i graviditet.

Jeg tænker ofte på om det tager lang tiden om tabe de klio væk.

Da jeg har taget cirka 14 klio på nu....

Før jeg blevet gravid vejer jeg 53,5 kg og er 167 cm højt...

så håber i vil hjælpe mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

4xGreve

Jeg har tage mere og mere på da jeg har mere væsk i krop og selvf ekstra klio på da barnet voskner jo i mit mave..

Da jeg blev gravid vejet jeg 52 kg. Da jeg fødte vejet jeg et sted mellem 74-76 kg og jeg er 1.69 høj..

Nu er det knap 9 uger siden og jeg mangler "kun" 5 kg og jeg ammer ikke! 

Men tror det er meget forskelligt og det skal lige siges jeg har ingen ting gjort for det for hold da op vi har levet usundt, men har da gået tur hver dag...

Anmeld

12. april 2012

bvn

Okay, det er da flot du tabt de klio af på kort tiden, hvordan gjorde du det? da jeg skal ikke amme når min søn kommer til verden i maj mdr...

Anmeld

12. april 2012

4xGreve

bvn skriver:

Okay, det er da flot du tabt de klio af på kort tiden, hvordan gjorde du det? da jeg skal ikke amme når min søn kommer til verden i maj mdr...

Jeg har intet gjort, bare taget det som det kommer og nydt at gå en tur med barnevogn..

Anmeld

12. april 2012

bvn

hold da op... så håber jeg det sker samme for mig...

Da jeg vil jo af med de klio når min søn er komme til verden..

Så jeg er spændt på hvordan min vægt bliver efter fødsel.

Anmeld

12. april 2012

kiwilouise

bvn skriver:

hold da op... så håber jeg det sker samme for mig...

Da jeg vil jo af med de klio når min søn er komme til verden..

Så jeg er spændt på hvordan min vægt bliver efter fødsel.

jeg vejede 25 kg mere efter jeg havde født og jeg lavede flere indlæg herinde om hvor ked af det jeg var. nu 8 måneder senere mangler jeg 4 kg - hvis du går en masse ture og spiser fornuftigt så ryger det hele af inden der er gået 1 år

Anmeld

12. april 2012

Jonatansmor

bvn skriver:

Jeg tog +25 kg på, jeg stoppede ganske simpelt med at gå på vægten da den rundede de 25. 75 massive kg

3 uger efter var jeg tilbage i mine gamle nederdele, jeg fik pks så mit ar forbød mig at kravle i mine skinny-jeans, men tuden det, havde jeg været i mit eget tøj efter de 3 uger.

Men der gik 6 måneders tid før jeg havde min rigtige krop tilbage

Anmeld

12. april 2012

TrineMine86

bvn skriver:

jeg tog UTROLIG meget væske ind i de sidste 14 dage af min graviditet (gik til obs for ssf pga det)

jeg kom hjem fra sygehuset 3 dage efter jeg havde født - og da jeg kom hjem vejede jeg mig for første gang i laaang tid (havde droppet at veje mig de sidste mange uger - fordi vægtøgningen var så voldsomt)

1 uge efter at jeg var kommet hjem - og havde vejet mig - der vejede jeg mig igen og............... jeg havde smidt 18 kg (væske) på EN UGE!!! - og så ved jeg jo så ikke hvor mange kg jeg havde smidt i alt, da jeg jo først vejede mig 3 dage efter fødsel, og derved jo også har smidt 4 kg baby, 1 kg moderkage og fostervand..

efter 1 uge hjemme manglede jeg så kun 2 kg i at være på min startvægt..

så det kan godt gå rigtig stærkt...

Anmeld

12. april 2012

Frk.S

Jeg tog et sted mellem 10 og 15 kg på (ved ikke præcis hvor meget) og det er for længst væk igen.

Freja er 7 mdr nu og jeg vejer det samme som før jeg blev gravid - og det har jeg nok gjort siden hun var 1-2 måneder. Siden har vægten stået stille - på trods af at jeg har været en rigtig gris og spist meget usundt. Men jeg ammer så godt nok også.

Så nu er jeg begyndt at spise normalt sundt igen, som jeg plejer - for jeg skal jo ud af min dårlige vane inden jeg stopper helt med at amme.

Så man kan sige jeg gjorde ikke noget for at tabe mig (udover at jeg ammede), så det gik nemt. Men jeg tror heller ikke der var meget af min vægt der var fedt.

Freja vejede næsten 4 kg
Moderkagen vejede 1 kg

Så med fostervand, øget blodmængde, større bryster, større livmoder, lidt vand i kroppen, osv. så kan der ikke have været mange kg tilbage som var ekstra fedt.

Anmeld

12. april 2012

Ditte-3

tog lidt over 40 kg på første gang og mangler stadi 15 kg og det 9 år siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.