Hvilken loftlamper har du ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

bullerbassen

An&Jo skriver:

jeg har åbenbart kun billede af den der hænger på Johannes værelse..

Det er en gammel lampe fra 70'erne i en lækker rød orange farve.. Den skulle eftersigende være en designer lampe, men ved ikke helt hvorfra, for det har jeg ikke undersøgt

Den er fin her er vi ved at skifte fra neutrale farver til farver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

An&Jo

bullerbassen skriver:

Den er fin her er vi ved at skifte fra neutrale farver til farver

det er lige præcis det samme jeg gør..

Lige nu har jeg en ret kedelig sort hvid lampe i stuen i plastik, og gider virkelig ikke se på den mere..

Så jeg er også på jagt efter en ny lampe

Anmeld

11. april 2012

bullerbassen

Sørens skriver:

Vi har den her hængende over spisebordet! Gik forbi en møbelforretning på nørrebrogade hvor den hang og så meget indbydende ud! Jeg tror jeg gik forbi 10 gange før jeg tog mig sammen til at gå ind og spørge hvad den kostede! (regnede med at den var hundedyr), men så var den sgu på tilbud til 1200kr! Vi er SÅ glade for den!

Ps. billedet er fra, da vores lejlighed var til salg, derfor er der så pænt ryddet op!

Fin anderledes lampe  

Anmeld

11. april 2012

bullerbassen

An&Jo skriver:

det er lige præcis det samme jeg gør..

Lige nu har jeg en ret kedelig sort hvid lampe i stuen i plastik, og gider virkelig ikke se på den mere..

Så jeg er også på jagt efter en ny lampe

Her har vi skiftet fra hvide til røde & lime farver 

Syntes der er blevet fint, men det er i stuen og nu skal der ske lidt i resten af huset

Anmeld

11. april 2012

Maja_4000

Følger lige med .. Vi mangler både i soveværelset og i stuen

Over spisebordet har vi sådan nogle trådlamper .. Dem de tit har i supermarkederne Vores er i mini og er vidst 20 cm i diameter

Og så har Caroline sådan en her

Anmeld

11. april 2012

Pikku Myy

An&Jo skriver:

jeg har åbenbart kun billede af den der hænger på Johannes værelse..

Det er en gammel lampe fra 70'erne i en lækker rød orange farve.. Den skulle eftersigende være en designer lampe, men ved ikke helt hvorfra, for det har jeg ikke undersøgt

Det er en værkstedslampe Jeg kan ikke lige huske hvem der designede den - måske Louis Poulsen?...

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

Pikku Myy skriver:

Det er en værkstedslampe Jeg kan ikke lige huske hvem der designede den - måske Louis Poulsen?...

Den har hunget sammen med en masse andre af samme slags på det kollegie jeg lige har boet på..

Der var nemlig engang hvor kollegiet var møbleret når de studerende flyttede ind, og der har så hunget de her lamper i alle rum undtagen badeværelset synes jeg pedellen snakkede om..

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

Pikku Myy skriver:

men fed det er den altså synes jeg..

Men alle i min familie synes den er tudegrim..

Anmeld

11. april 2012

Pikku Myy

An&Jo skriver:

Den har hunget sammen med en masse andre af samme slags på det kollegie jeg lige har boet på..

Der var nemlig engang hvor kollegiet var møbleret når de studerende flyttede ind, og der har så hunget de her lamper i alle rum undtagen badeværelset synes jeg pedellen snakkede om..

Jeg mener ikke det er en der hænger i et værksted, men at den hedder en Værkstedslampe

Jeg er også lidt vild med dem - overvejer pt lidt om vi skal have en over vores stuebord...

Anmeld

11. april 2012

vitapigen

bullerbassen skriver:

Vis gerne din  loft lamper 

Har fået malet vores forgang/ indgang idag og vil gerne have nye lamper.

Har en ide om de skal være i farvet glas / plastik 3 forskellige farver Som skal hænge den fra loftet 

ved bare ikke hvor de findes .. Ha ha mindre detalje .

Vis gerne dine lamper

Vi har spot lamper i det meste af huset, så som bryggers, badeværelse, gang, værelser hvilket vi er utroligt glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.