Hvilken loftlamper har du ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.113 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. april 2012

bullerbassen

Vis gerne din  loft lamper 

Har fået malet vores forgang/ indgang idag og vil gerne have nye lamper.

Har en ide om de skal være i farvet glas / plastik 3 forskellige farver Som skal hænge den fra loftet 

ved bare ikke hvor de findes .. Ha ha mindre detalje .

Vis gerne dine lamper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Trine89

uh opper den lige... 

Jeg vil også gerne se nogle loftlamper.??

Jeg har normalt ikke loft lamper andet end over spisebord og køkkenbordet (og så op badeværelset med det er bare spots.) 

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

skal lige se om jeg kan finde billeder, men den i stuen skal siftes ud nu her, men ved ikke helt til hvilken

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

jeg har åbenbart kun billede af den der hænger på Johannes værelse..

Det er en gammel lampe fra 70'erne i en lækker rød orange farve.. Den skulle eftersigende være en designer lampe, men ved ikke helt hvorfra, for det har jeg ikke undersøgt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2012

Sørens

Vi har den her hængende over spisebordet! Gik forbi en møbelforretning på nørrebrogade hvor den hang og så meget indbydende ud! Jeg tror jeg gik forbi 10 gange før jeg tog mig sammen til at gå ind og spørge hvad den kostede! (regnede med at den var hundedyr), men så var den sgu på tilbud til 1200kr! Vi er SÅ glade for den!

Ps. billedet er fra, da vores lejlighed var til salg, derfor er der så pænt ryddet op!

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

Sørens skriver:

Vi har den her hængende over spisebordet! Gik forbi en møbelforretning på nørrebrogade hvor den hang og så meget indbydende ud! Jeg tror jeg gik forbi 10 gange før jeg tog mig sammen til at gå ind og spørge hvad den kostede! (regnede med at den var hundedyr), men så var den sgu på tilbud til 1200kr! Vi er SÅ glade for den!

Ps. billedet er fra, da vores lejlighed var til salg, derfor er der så pænt ryddet op!

hold nu op hvor er den fed..

Anmeld

11. april 2012

Sørens

An&Jo skriver:

hold nu op hvor er den fed..

tak! Vi har haft denne her hængende i soveværelset, men nu har jeg sat den til salg. Vil nemlig gerne have en rød lampe af en eller anden slags! Jeg er vist lidt lampoman!

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

Sørens skriver:

tak! Vi har haft denne her hængende i soveværelset, men nu har jeg sat den til salg. Vil nemlig gerne have en rød lampe af en eller anden slags! Jeg er vist lidt lampoman!

den er også meget fed faktisk..

Jeg ville bare være bange for at der kunne bo en masse skravl af nogle smådyr deri..

Anmeld

11. april 2012

Sørens

An&Jo skriver:

den er også meget fed faktisk..

Jeg ville bare være bange for at der kunne bo en masse skravl af nogle smådyr deri..

Hæhæ....sjovt...har faktisk tænkt lidt det samme! Tror nu ikke rigtig der kan leve noget i den men den bliver sindssygt støvet!

Har lige været i Silvan...de har ret mange fede og forholdsvis billige lamper!

Anmeld

11. april 2012

bullerbassen

Trine89 skriver:

uh opper den lige... 

Jeg vil også gerne se nogle loftlamper.??

Jeg har normalt ikke loft lamper andet end over spisebord og køkkenbordet (og så op badeværelset med det er bare spots.) 

Super håber der kommer en del.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.