Uden for køl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Maja88

så længe den ikke har været opvarmet ser jeg ikke problemet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Kunne godt selv finde på at afprøve det. Men oplevede du så ikke at sengen nogen gange blev våd hvis der var en rest af mælken?

Jeg havde og har et gummelagen under det almindelige lagen, så det kan bare vaskes, hvis der kommer noget på

Anmeld

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Maja88 skriver:

så længe den ikke har været opvarmet ser jeg ikke problemet

helt enig

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

helt enig

Ok, sådan et lagn har jeg også under.. Det må jeg lige overveje om jeg vil prøve.

Anmeld

10. april 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Jeg har en veninde som stiller en flaske med mme i i sengen til hendes søn. Han kan så selv tage af den i løbet af natten. Synes det er smart, men bliver mme ikke dårlig af at stå ude for køleskabet i flere timer (det er de færdige lavet på brikker) ??

fandt lige dette citat:

Flasken med på tur

Du kan sagtens tage baby med på tur selvom du giver flaske. Pak rene flasker til lige så mange måltider, som du regner med at skulle give – plus et par ekstra (ligesom med bleer!). Du kan vælge at tage MME på brik med, det er sterilt og brikken kan tåle opbevaring ved stuetemperatur eller under barnets dyne. Tag evt. en termokande med kogende vand og en skål med, så kan du varme flasken til spisetemperatur i vandbad og er ikke afhængig af mikrobølgeovne på cafeer o.

Husk at færdigblandet MME kun kan holde sig ½-1 time udenfor køleskabet.

det fandt jeg på flaskebarn.dk

jeg ville heller aldrig drikke af en mælk hvis mælken havde stået på spisebordet hele natten

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

fandt lige dette citat:

Flasken med på tur

Du kan sagtens tage baby med på tur selvom du giver flaske. Pak rene flasker til lige så mange måltider, som du regner med at skulle give – plus et par ekstra (ligesom med bleer!). Du kan vælge at tage MME på brik med, det er sterilt og brikken kan tåle opbevaring ved stuetemperatur eller under barnets dyne. Tag evt. en termokande med kogende vand og en skål med, så kan du varme flasken til spisetemperatur i vandbad og er ikke afhængig af mikrobølgeovne på cafeer o.

Husk at færdigblandet MME kun kan holde sig ½-1 time udenfor køleskabet.

det fandt jeg på flaskebarn.dk

jeg ville heller aldrig drikke af en mælk hvis mælken havde stået på spisebordet hele natten

Tak for svaret. Det skal selvfølgelig med i mine overvejelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.