Uden for køl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en veninde som stiller en flaske med mme i i sengen til hendes søn. Han kan så selv tage af den i løbet af natten. Synes det er smart, men bliver mme ikke dårlig af at stå ude for køleskabet i flere timer (det er de færdige lavet på brikker) ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Maja88

Anonym skriver:

Jeg har en veninde som stiller en flaske med mme i i sengen til hendes søn. Han kan så selv tage af den i løbet af natten. Synes det er smart, men bliver mme ikke dårlig af at stå ude for køleskabet i flere timer (det er de færdige lavet på brikker) ??

nej jeg genbruger også efter en nat nogen gange...

dem fra brik skal jo netop ikke på køl

Anmeld

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Jeg gjorde det samme med min datter, da hun fik mme, og de er ikke blevet dårlige af det

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

nej jeg genbruger også efter en nat nogen gange...

dem fra brik skal jo netop ikke på køl

Der står bare på kartonen at det skal på køl efter den har været åben. Hvad mener du med at genbruge?

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Jeg gjorde det samme med min datter, da hun fik mme, og de er ikke blevet dårlige af det

Stillet du også en flaske? I sengen eller?

Anmeld

10. april 2012

Maja88

Anonym skriver:

Der står bare på kartonen at det skal på køl efter den har været åben. Hvad mener du med at genbruge?

altså hvis der er en rest som er tilbage i flasken.. så kan hun godt lidt slukke tørsten om morgenen med den,

Anmeld

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Stillet du også en flaske? I sengen eller?

Ja, da hun blev ca et år, fik hun en natflaske med i seng, hun selv kunne drikke fra

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså hvis der er en rest som er tilbage i flasken.. så kan hun godt lidt slukke tørsten om morgenen med den,

Ok på den måde

Anmeld

10. april 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

altså hvis brikken er hældt over i en sutteflaske - så vil jeg bestemt mene at den skal på køl.. så snart kartonen er brudt er det kæmpe grobund for bakterier og de fordobler deres mængde hver time (mener jeg det er ), så jeg ville bestemt ikke gøre det..

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Ja, da hun blev ca et år, fik hun en natflaske med i seng, hun selv kunne drikke fra

Kunne godt selv finde på at afprøve det. Men oplevede du så ikke at sengen nogen gange blev våd hvis der var en rest af mælken?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.