Nu forlader jeg jer... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Røverdatter

Muhmi skriver:

Tusind tak

Der skulle selvfølgelig ha stået 'din dreng'... Og for resten, god bedring med ham, håber han bliver frisk til sin fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Muhmi

Himmelsmil skriver:

Der skulle selvfølgelig ha stået 'din dreng'... Og for resten, god bedring med ham, håber han bliver frisk til sin fødselsdag

Hehe, det regnede jeg ud

Jo tak skal du have, vi håber også at han bliver nogenlunde rask til i morgen... Jeg havde jo planlagt en hyggelig dag med gaveregn og alt muligt... Men hvis han ikke har det bedre, jamen så har vi os en hyggedag under dynen.

Anmeld

10. april 2012

Røverdatter

Muhmi skriver:

Hehe, det regnede jeg ud

Jo tak skal du have, vi håber også at han bliver nogenlunde rask til i morgen... Jeg havde jo planlagt en hyggelig dag med gaveregn og alt muligt... Men hvis han ikke har det bedre, jamen så har vi os en hyggedag under dynen.

Iiih det lyder godt! Og dét er jo også mindst ligeså hyggeligt med dyne-dag

Anmeld

10. april 2012

Aabye

Tillykke med ham.. Jeg smutter også selv over i næste kategori i morgen.. Min dreng bliver nemlig også 1 år.. Desværre er han møg syg.. 39,2 i feber lige pt, og har kastet op det meste af dagen i dag Suk..

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Tak skal du have  

Ja det er godt nok en mærkelig følelse, for selvom man vil have at de bliver gamle og grå på et tidspunkt, så har man egentlig ikke rigtig lyst til at de skal blive større... Meget ambivilent følelse synes jeg  

Jep lige præcis. Og tankerne går til den dag et år tidligere hvor alt var nyt og anderledes og overvældende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.