Nu forlader jeg jer... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Muhmi

................................................................................................

................................................................................................

For min lille baby (én dag endnu ) fylder 1 helt år imorgen!! Jubiii... Det bliver så hyggeligt, eller, det håber jeg i hvertfald for han har desværre tilraget sig en ordenlig omgang feber, så han er da noget sløv i det

Men... Nu rykker jeg simpelthen op i den nye kategori 1-3 år, det har været super dejligt at være i kategorien 0-1 år, men ja, vi må jo alle videre på et tidspunkt, sjovt nok, et år efter de små pus er født

Nå, men TAK for denne gang, håber snart vi ses igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Nettemor

Godt det bare er til den næste kategori Meeeen du kunne jo heller ikke undvære os alle sammen herinde

Anmeld

10. april 2012

Koen.

Stort tillykke med ham i morgen, der fylder min datter os år, 2 år

Anmeld

10. april 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Godt det bare er til den næste kategori Meeeen du kunne jo heller ikke undvære os alle sammen herinde

Neeeeej jeg kunne nemlig ej!! 

Kunne da ikke finde på at forlade jer dejlige mennesker!!

Anmeld

10. april 2012

Muhmi

tanja. skriver:

Stort tillykke med ham i morgen, der fylder min datter os år, 2 år

Årh tak skal du have, og selv tillykke med datteren... Det er nu en dejlig dato synes jeg

Anmeld

10. april 2012

B&J

STORT TILLYKKE MED HAM IMORGEN SØDE jamen så skal han jo have det meget meget bedre imorgen

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Neeeeej jeg kunne nemlig ej!! 

Kunne da ikke finde på at forlade jer dejlige mennesker!!

Det var godt !

Stort tillykke med ham imorgen. Det er så stort når de fylder et helt år. Selv vidste jeg ikke om jeg skulle være glad eller trist. Havde jo pludselig ingen baby mere

Anmeld

10. april 2012

Røverdatter

Tillykke med dig dreng i morgen  

Anmeld

10. april 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Det var godt !

Stort tillykke med ham imorgen. Det er så stort når de fylder et helt år. Selv vidste jeg ikke om jeg skulle være glad eller trist. Havde jo pludselig ingen baby mere

Tak skal du have  

Ja det er godt nok en mærkelig følelse, for selvom man vil have at de bliver gamle og grå på et tidspunkt, så har man egentlig ikke rigtig lyst til at de skal blive større... Meget ambivilent følelse synes jeg  

Anmeld

10. april 2012

Muhmi

Himmelsmil skriver:

Tillykke med dig dreng i morgen  

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.