Ingen venner?;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Aabye

Kender også godt det der med at miste alle sine venner fordi man er på et helt andet stadie i ens liv.. Mine "venner" valgte både min kæreste og jeg fra da vi stoppede med at gå i byen og drikke os fulde bare for at gøre det. Og da jeg så blev gravid gik det da helt galt.. Jeg snakker nærmest ikke med NOGEN af mine gamle venner mere, og det er sku ærlig talt lidt hårdt.. Har boet i den her by siden 2001, såeeh det er jo ikke fordi jeg er ny her.. 

De eneste jeg snakker sådan rigtig med er min familie.. De eneste i familien der har børn i min drengs alder bor i københavn.. Min pap-svigermor skal have et barn i august.. Ja eh.. og ellers sakker vi faktisk nærmest kun med min side af familien fordi de virker som de eneste der tager initiativ til det.. :s Det er meget sjældent vi snakker med kærestens side af familien, og når vi endelig gør er det fordi at vi invitere os selv.. :/ Det er lidt ærgeligt..

De eneste andre bekendtskaber vi har bor temmelig langt væk.. i hvert fald 1 times kørsel på motorvejen herfra.. :s

Så det kan også godt være temmelig ensomt her engang imellem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Kender også godt det der med at miste alle sine venner fordi man er på et helt andet stadie i ens liv.. Mine "venner" valgte både min kæreste og jeg fra da vi stoppede med at gå i byen og drikke os fulde bare for at gøre det. Og da jeg så blev gravid gik det da helt galt.. Jeg snakker nærmest ikke med NOGEN af mine gamle venner mere, og det er sku ærlig talt lidt hårdt.. Har boet i den her by siden 2001, såeeh det er jo ikke fordi jeg er ny her.. 

De eneste jeg snakker sådan rigtig med er min familie.. De eneste i familien der har børn i min drengs alder bor i københavn.. Min pap-svigermor skal have et barn i august.. Ja eh.. og ellers sakker vi faktisk nærmest kun med min side af familien fordi de virker som de eneste der tager initiativ til det.. :s Det er meget sjældent vi snakker med kærestens side af familien, og når vi endelig gør er det fordi at vi invitere os selv.. :/ Det er lidt ærgeligt..

De eneste andre bekendtskaber vi har bor temmelig langt væk.. i hvert fald 1 times kørsel på motorvejen herfra.. :s

Så det kan også godt være temmelig ensomt her engang imellem 

Hejsa Line??

Det er mig som på opfordring fra en af de andre tøser har prøvet at oprette en annoncer indenunder landsdelen så jeg står bag både denne og den med folk fra Sønder Omme omegn

//Heidi

Anmeld

10. april 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Hej derude..

Sidder her en tirsdag aften ungerne er puttet og kæresten er ude i værkstedet for at lave lidt, og kommer så til at tænke på hvor "ensomme" vi egentlig er..

Vi har kun et rigtigt vennepar ellers er vores omgangskreds (venner) vores søskende og deres ægtefæller..

Vi er tilflytter til denne by hvor vi flyttede til sidste sommer og siden da har vi bare koncenteret os om at få lavet vores hus fint..

Min kærestes tidligere venner har jeg aldrig mødt da de ikke var godt selskab og mine er ligesom røget lidt i svinger ved jeg skulle have børn og flyttede.. De var endnu ikke over det stadie med at feste hver weekend..

Men så kommer mit spørgsmål til alle andre tilflyttere hvordan og hvor langtid tog det jer at få opbygget en ny vennekreds?

Hverken min kæreste eller jeg arbejde i denne by så den vej er det ikke helt nemt.. Overskudet har endnu ikke været der til at skulle igang med noget sport men det skulle gerne komme..

Nogle der har nogen forslag til hvor vi ellers kan opsøge nogle venner?

JEg er med i en mødregruppe her i byen men de er ikke helt sådan nogle man vil slå hovederne sammen med en weekend til god mad og rødvin da de er meget ældre end mig selv.

Vores dreng starter i DP her om lidt, mon det kan give os nogle venskaber? Hvad er jeres erfaringer?

Hilsen en meget ensom "ung" mor

Jeg er selv tilflytter og syns det er svært. Kæresten her kører lastbil og er kun hjemme i weekenden. Hvor er i flyttet til?

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Jeg er selv tilflytter og syns det er svært. Kæresten her kører lastbil og er kun hjemme i weekenden. Hvor er i flyttet til?

Hej

Puha ja det lyder da som om du har mange ene aftner.. Har du nogle børn at hygge dig med?
Jeg er tilflytter til Sønder Omme... Hvad med dig?

Anmeld

10. april 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Hej

Puha ja det lyder da som om du har mange ene aftner.. Har du nogle børn at hygge dig med?
Jeg er tilflytter til Sønder Omme... Hvad med dig?

Jeg har selv tre børn og han to. Så børn jep dem har vi. Ja det er svært for kan ik li rende om aftenen da ungerne er lagt. Og om dagen tja der er folk på job. Jeg er tilflytter til nord Jylland så langt fra dig af

Anmeld

11. april 2012

Aabye

Anonym skriver:

Hejsa Line??

Det er mig som på opfordring fra en af de andre tøser har prøvet at oprette en annoncer indenunder landsdelen så jeg står bag både denne og den med folk fra Sønder Omme omegn

//Heidi

Der kan man bare se.. Men kan jo ikke se hvem du er i denne tråd da du står som anonym

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.