Kender også godt det der med at miste alle sine venner fordi man er på et helt andet stadie i ens liv.. Mine "venner" valgte både min kæreste og jeg fra da vi stoppede med at gå i byen og drikke os fulde bare for at gøre det. Og da jeg så blev gravid gik det da helt galt.. Jeg snakker nærmest ikke med NOGEN af mine gamle venner mere, og det er sku ærlig talt lidt hårdt.. Har boet i den her by siden 2001, såeeh det er jo ikke fordi jeg er ny her..
De eneste jeg snakker sådan rigtig med er min familie.. De eneste i familien der har børn i min drengs alder bor i københavn.. Min pap-svigermor skal have et barn i august.. Ja eh.. og ellers sakker vi faktisk nærmest kun med min side af familien fordi de virker som de eneste der tager initiativ til det.. :s Det er meget sjældent vi snakker med kærestens side af familien, og når vi endelig gør er det fordi at vi invitere os selv.. :/ Det er lidt ærgeligt..
De eneste andre bekendtskaber vi har bor temmelig langt væk.. i hvert fald 1 times kørsel på motorvejen herfra.. :s
Så det kan også godt være temmelig ensomt her engang imellem
Anmeld