opdatering og en smule billeder af Tristan.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Alexander&Lærke

MaybeBaby skriver:

Vi skulle have haft en radiator sat op på hans værelse i går, men mine forældre var blevet syge, så det er udsat til næste gang de kommer.. Og tror det er bedst med lidt varme først, men derefter bliver han også flyttet. Hans far sover ikke roligt, så han vækker ham til tider, så det kan kun blive bedre. Nu sover han fra 19.30 - 04/05 før han vil have sin flaske og så igen til kl lidt i 7.
Og her var det faktisk manden, der valgte navnet - men mange tak

ohh ja det lan jeg godt se, det er nok meget smart at få gjort først ellers bliver det bare aldrig til noget, vi skulle også lige male Lærkes værelse først før hun kunne blive flyttet så hun var også 7 md og vi vækkede hianden konstant til sidst og ja hun vågnede oftes kl 4/5 stykker og ville ikke sove igen puha det var hårdt, Meget lang dag... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Så har den nye sp været her og lillemanden vejer 9.65 kg fordelt på 74 cm. Han er 9 dage fra at blive 7 mdr og alt sker bare i en fart, som er svær at følge med til! :-) Men dejlig, dét er han sgu! Og nu har sp og jeg aftalt, at vi skal have natflasken væk. Han har ikke behov for den - det er bare en "uvane" at han vågner op. For jeg kan give ham en flaske et par timer før kl 5, men alligevel vågner han kl 5.
Det er også rart, at han ikke skal have mælk (der jo indeholder lidt sukker), når han engang får tænder.
Og man kan jo ikke lave en opdatering uden et par billeder fra de sidste par måneder

/Mette - stolt stolt stolt mor

søde søde Mette - hvor kan jeg da virkelig godt forstå at du er hammer stolt, hvor er Tristan SKØN skøn skøn

og hold da op - han er da kommet godt efter det med vægten, dejligt

rigtig godt at høre en update fra jer

Anmeld

10. april 2012

MaybeBaby

maria_wlt skriver:

Vi kan godt li en lille frisk Tristan 

Kan se at han er en rigtig Tristan med den fart han har på sine mål 

Haha, ja det er helt tosset. Men der er ikke noget mere skønt end elastikker. Og sådan en ridder af det runde bord skal helt klart have lidt at tage af, når han snart skal til at kravle rundt og udforske!

Anmeld

10. april 2012

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

søde søde Mette - hvor kan jeg da virkelig godt forstå at du er hammer stolt, hvor er Tristan SKØN skøn skøn

og hold da op - han er da kommet godt efter det med vægten, dejligt

rigtig godt at høre en update fra jer

Altid søde ord fra dig. mange mange tak - man bliver jo helt stolt

Anmeld

10. april 2012

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Altid søde ord fra dig. mange mange tak - man bliver jo helt stolt

selvfølgelig er du stolt - (og det har du også bare af at være ) han er jo en lækkerbisken

Anmeld

10. april 2012

MaybeBaby

Mette&Alexander skriver:

ohh ja det lan jeg godt se, det er nok meget smart at få gjort først ellers bliver det bare aldrig til noget, vi skulle også lige male Lærkes værelse først før hun kunne blive flyttet så hun var også 7 md og vi vækkede hianden konstant til sidst og ja hun vågnede oftes kl 4/5 stykker og ville ikke sove igen puha det var hårdt, Meget lang dag... 

Sådan en morgen havde vi i morges. Han var endelig faldet i søvn, da Stens vækkeur ringede, og han blev helt forskrækket, fordi han lige lå på nippet til at falde i dybere søvn. Og BANG... vågen! Føler kl er 16 nu

Anmeld

10. april 2012

ønskebørn74

MaybeBaby skriver:

Så har den nye sp været her og lillemanden vejer 9.65 kg fordelt på 74 cm. Han er 9 dage fra at blive 7 mdr og alt sker bare i en fart, som er svær at følge med til! :-) Men dejlig, dét er han sgu! Og nu har sp og jeg aftalt, at vi skal have natflasken væk. Han har ikke behov for den - det er bare en "uvane" at han vågner op. For jeg kan give ham en flaske et par timer før kl 5, men alligevel vågner han kl 5.
Det er også rart, at han ikke skal have mælk (der jo indeholder lidt sukker), når han engang får tænder.
Og man kan jo ikke lave en opdatering uden et par billeder fra de sidste par måneder

/Mette - stolt stolt stolt mor

Hold nu op hvor er han bare den dejligste lille charmetrold..

Anmeld

10. april 2012

Guldimaven

MaybeBaby skriver:

Helt vildt og snart har du også en skøn bette én - pøj pøj med det.

Ja, vente tiden føles lang!  Tusind tak for det!

Anmeld

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Ja, det var et ganske fornuftigt besøg Rart at få de nye mad-ting på plads.
Og han er virkelig også en mild dreng. Vores læge ville til det sidste besøg gerne have ham med hjem, og blev ved med at spørge om han altid var så rar. Så han er bare en lille charmør!
Og tak for de søde ord

Ja, det er da dejligt. Det må lige give sådan et kick når man tager et skridt mod den rette vej.

hehe, det er forståeligt. Han igner ogå en rigtig charmør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.