opdatering og en smule billeder af Tristan.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. april 2012

MaybeBaby

Så har den nye sp været her og lillemanden vejer 9.65 kg fordelt på 74 cm. Han er 9 dage fra at blive 7 mdr og alt sker bare i en fart, som er svær at følge med til! :-) Men dejlig, dét er han sgu! Og nu har sp og jeg aftalt, at vi skal have natflasken væk. Han har ikke behov for den - det er bare en "uvane" at han vågner op. For jeg kan give ham en flaske et par timer før kl 5, men alligevel vågner han kl 5.
Det er også rart, at han ikke skal have mælk (der jo indeholder lidt sukker), når han engang får tænder.
Og man kan jo ikke lave en opdatering uden et par billeder fra de sidste par måneder

/Mette - stolt stolt stolt mor
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Så har den nye sp været her og lillemanden vejer 9.65 kg fordelt på 74 cm. Han er 9 dage fra at blive 7 mdr og alt sker bare i en fart, som er svær at følge med til! :-) Men dejlig, dét er han sgu! Og nu har sp og jeg aftalt, at vi skal have natflasken væk. Han har ikke behov for den - det er bare en "uvane" at han vågner op. For jeg kan give ham en flaske et par timer før kl 5, men alligevel vågner han kl 5.
Det er også rart, at han ikke skal have mælk (der jo indeholder lidt sukker), når han engang får tænder.
Og man kan jo ikke lave en opdatering uden et par billeder fra de sidste par måneder

/Mette - stolt stolt stolt mor

Det lyder jo til at have været et dejligt og positivt besøg af den nye sundhedsplejerske.

Endnu engang nogle lækre billeder af dejlige Tristan. Han ser altså bare så dejlig sød og mild ud

Anmeld

10. april 2012

Frk.S

Ih, hvor er han sød.

Anmeld

10. april 2012

Guldimaven

Han er da også bare en dejlig dreng!

Anmeld

10. april 2012

Alexander&Lærke

Sikke da en stor og dejlig dreng du har der, han ser bare skøn ud og ELSKER hans navn Tristan....... Bare min mand havde været til sådanne navne, nå men er nu også glad for min Alexander. 

og pøj pøj med nat flasken, har hjalp det at komme på eget værelset, nu sover tøsepigen 10-11 t i steg... Lækkert...

Anmeld

10. april 2012

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Det lyder jo til at have været et dejligt og positivt besøg af den nye sundhedsplejerske.

Endnu engang nogle lækre billeder af dejlige Tristan. Han ser altså bare så dejlig sød og mild ud

Ja, det var et ganske fornuftigt besøg Rart at få de nye mad-ting på plads.
Og han er virkelig også en mild dreng. Vores læge ville til det sidste besøg gerne have ham med hjem, og blev ved med at spørge om han altid var så rar. Så han er bare en lille charmør!
Og tak for de søde ord

Anmeld

10. april 2012

MaybeBaby

Frk.S skriver:

Ih, hvor er han sød.

Taaaark!

Anmeld

10. april 2012

MaybeBaby

Guldimaven skriver:

Han er da også bare en dejlig dreng!

Helt vildt og snart har du også en skøn bette én - pøj pøj med det.

Anmeld

10. april 2012

maria_wlt

Vi kan godt li en lille frisk Tristan 

Kan se at han er en rigtig Tristan med den fart han har på sine mål 

Anmeld

10. april 2012

MaybeBaby

Mette&Alexander skriver:

Sikke da en stor og dejlig dreng du har der, han ser bare skøn ud og ELSKER hans navn Tristan....... Bare min mand havde været til sådanne navne, nå men er nu også glad for min Alexander. 

og pøj pøj med nat flasken, har hjalp det at komme på eget værelset, nu sover tøsepigen 10-11 t i steg... Lækkert...

Vi skulle have haft en radiator sat op på hans værelse i går, men mine forældre var blevet syge, så det er udsat til næste gang de kommer.. Og tror det er bedst med lidt varme først, men derefter bliver han også flyttet. Hans far sover ikke roligt, så han vækker ham til tider, så det kan kun blive bedre. Nu sover han fra 19.30 - 04/05 før han vil have sin flaske og så igen til kl lidt i 7.
Og her var det faktisk manden, der valgte navnet - men mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.