Påskeæg og flødeboller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Maja_4000

Det ser sgu TOP nice ud.. Rigtig fine og garanteret lækkert.

Også nogen rigtig fine æsker. det var vidst ikke helt dumt at være i familie med dig her i påsken.^^

Tak
Æskerne er fra panduro 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Maja_4000

Nettemor skriver:

Marengshvider Det er en slags pulver æg. Man kan jo sikkert godt lave det uden men ved ikke hvad forholdene så er. Og jeg har en kanon sød lokal bager som jeg får lov at købe det fra. Ligesom jeg får lov til at købe røre margaringe og rulle margarine osv. Fantastisk

Hvor snyd Hehe

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

Malli skriver:

Ej hvor ser de lækre ud  hvordan laver du jordbærskummet, og hvad er opskriften på det du har puttet ind i æggene?

uhmmm bliver helt lækker-smækker-sulten 

Jeg kom bare noget jordbæraroma i
Så engang en opskrift hvor der var lagt et helt friskt jordbær på bunden og så skum på .. Det skal jeg prøve når det bliver jordbærsæson
Opskriften er her http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.p hp?id=26498

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

Månsson skriver:

Ska marcipan bundene ikke bages??

Det gjorde jeg ikke .. Gjorde det sidst jeg lavede dem , og jeg kan faktisk bedre lide dem på den her måde , hvor de er vendt i chokolade .. Men det er nok en smagssag

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

AalborgPigen skriver:

Det skal du ikke sige Har været medlem en gang, der lå mit medlems kort i tasken i ½ år Men nu skal de ha .. Så jeg har meldt mig til 3 hold om ugen .. Men de fleste gange er enten min søster eller veninde med.. Så er det nemmere at tage sig sammen Kan også mærke denne gang at jeg bliver helt hug på det ... Fordi jeg kan mærke mine muskler gør ondt

Jeg hader bare at træne sammen med nogle jeg kender .. Synes det er pinligt at jeg er i så dårlig form Haha

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Hvor snyd Hehe

Ja det er lækkert Har forresten en opskrift på nogle nøddemarengs bunde som bageren jeg fik opskriften fra brugte til bunde i flødebollerne Jeg bruger nogle gange marie kiks..

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

Nettemor skriver:

Ja det er lækkert Har forresten en opskrift på nogle nøddemarengs bunde som bageren jeg fik opskriften fra brugte til bunde i flødebollerne Jeg bruger nogle gange marie kiks..

Det lyder godt
Jeg måtte også bruge kiks , jeg havde ALT for meget skum nemlig Hehe .. Så det blev til firkantede flødeboller på vanillekiks .. Det smager også godt (;

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Det lyder godt
Jeg måtte også bruge kiks , jeg havde ALT for meget skum nemlig Hehe .. Så det blev til firkantede flødeboller på vanillekiks .. Det smager også godt (;

Årh ja det kunne jeg forestille mig MUMS

Firkantede kiks... ---> kiksekage

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

Nettemor skriver:

Årh ja det kunne jeg forestille mig MUMS

Firkantede kiks... ---> kiksekage

Nemlig Min kæreste har fablet om kiksekage i 2 år og fik så endelig taget sig sammen til at lave den i påsken .. Men vi kan simpelthen ikke få den ned :b Haha .. Men så fik jeg da brugt resten af kiksene på noget "fornuftigt"

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Nemlig Min kæreste har fablet om kiksekage i 2 år og fik så endelig taget sig sammen til at lave den i påsken .. Men vi kan simpelthen ikke få den ned :b Haha .. Men så fik jeg da brugt resten af kiksene på noget "fornuftigt"

Årh jo men man skal dælme ikke ha meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.