Påskeæg og flødeboller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.267 visninger
40 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Maja_4000

Jeg lavede marcipan-påskeæg og miniflødeboller med marcipanbund igår
Æggene er med nougat , kaffe , jordbær og ren marcipan .. Og nogle af flødebollerne er med jordbærskum (: De er GODE ! Hehe .. Dog synes jeg personligt at skummet skal være mere luftigt .. Tænker om man kan vende noget flødeskum i eller sådan noget ,. Nogle med erfaringer ? :b

Æskerne blev brugt til værtindegave til min mormor og morfar og som påskeæg til mine forældre
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

B&J

wow sikke et arbejde og mums hvor ser det bare super godt ud

og sikke et super flot arbejde

Anmeld

10. april 2012

JJH

Jeg sidder lige og bliver helt vildt misundelig på dine evner. Hvor lyder og ser det bare lækkert ud. Hvordan laver man flødeboller? og hvordan får du æggene så fine?

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

B&J skriver:

wow sikke et arbejde og mums hvor ser det bare super godt ud

og sikke et super flot arbejde

Tak
Det tog faktisk ikke så lang tid som jeg havde forventet Hehe

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

JJH skriver:

Jeg sidder lige og bliver helt vildt misundelig på dine evner. Hvor lyder og ser det bare lækkert ud. Hvordan laver man flødeboller? og hvordan får du æggene så fine?

Tak
Jeg googlede bare "summerbid opskrift" , så valgte jeg bare den første opskrift der var , og lavede den Hehe
Og æggene har jeg bare formet og så dyppet i chokolade .. Ligesom med konfekter til jul

Anmeld

10. april 2012

JJH

Maja_4000 skriver:

Tak
Jeg googlede bare "summerbid opskrift" , så valgte jeg bare den første opskrift der var , og lavede den Hehe
Og æggene har jeg bare formet og så dyppet i chokolade .. Ligesom med konfekter til jul

Mums! Jeg tror godt jeg ved hvad dagen i morgen skal bruges til. tak for inspiration!

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

JJH skriver:

Mums! Jeg tror godt jeg ved hvad dagen i morgen skal bruges til. tak for inspiration!

Hehe .. Velbekomme

Anmeld

10. april 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Jeg lavede marcipan-påskeæg og miniflødeboller med marcipanbund igår
Æggene er med nougat , kaffe , jordbær og ren marcipan .. Og nogle af flødebollerne er med jordbærskum (: De er GODE ! Hehe .. Dog synes jeg personligt at skummet skal være mere luftigt .. Tænker om man kan vende noget flødeskum i eller sådan noget ,. Nogle med erfaringer ? :b

Æskerne blev brugt til værtindegave til min mormor og morfar og som påskeæg til mine forældre

Nej hvor er du bare ond !!! Nu har jeg sådan lyst til lækker chokolade og flødeboller.. De ser godt nok gode ud ... MUMS  

Anmeld

10. april 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Tak

Kan du ikke sende opskriften ?

Anmeld

10. april 2012

Michalala

Wow hvor er du kreativ. Ser virkelig godt ud. Men ser også ud til at have været et stort arbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.