Hurtigt spørgsmål, hurtigt svar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

B&J

Muhmi skriver:

Tak skal du have søde...  Han er godt nok noget sløj i det nu her og har faktisk ikke lavet så meget andet end at sove siden vi kom hjem dernede fra... Han sover dog ikke ude nu her, det er trejde gang på 3 timer at hane falder i søvn.. Næste gang han vågner tager jeg lige temperaturen på ham og hvis den er høj så ringer jeg til vagtlægen... Har aldrig oplevet ham sådan her før... Mega sløj/træt/ugidelig, men ikke pjevset og heller ikke særlig tørstig...

stakkels bette mand da... giver du panodil det er desværre min bedste ven når daniel har meget høj feber så dan lige kan falde for det er aldrig sjovt når de er så syge og ja heller ring til vagtlægen hvis han bliver ved med det for ikke godt når de er så slasket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Muhmi

B&J skriver:

stakkels bette mand da... giver du panodil det er desværre min bedste ven når daniel har meget høj feber så dan lige kan falde for det er aldrig sjovt når de er så syge og ja heller ring til vagtlægen hvis han bliver ved med det for ikke godt når de er så slasket

Jeg tog lige hans temperatur og den var steget fra 38,7 (kl. 9) til 40,0 nu her (kunne ikke måle færdig fordi han vendte sig, så den kan godt være lidt mere), så jeg ringede straks til lægen og hun sagde at vi lige skulle se tiden an og give ham lidt panodil... Jeg har givet ham og nu sover han igen, uden tøj på og kun med et lækkert tæppe om sig... Virkelig virkelig sløv er han og han piver... Årh det skærer i hjertet...

Jeg fik dog at vide at jeg skulle tage hans temperatur om en times tid og så ringe igen...  for at den er faldet til den tid

Anmeld

10. april 2012

B&J

Muhmi skriver:

Jeg tog lige hans temperatur og den var steget fra 38,7 (kl. 9) til 40,0 nu her (kunne ikke måle færdig fordi han vendte sig, så den kan godt være lidt mere), så jeg ringede straks til lægen og hun sagde at vi lige skulle se tiden an og give ham lidt panodil... Jeg har givet ham og nu sover han igen, uden tøj på og kun med et lækkert tæppe om sig... Virkelig virkelig sløv er han og han piver... Årh det skærer i hjertet...

Jeg fik dog at vide at jeg skulle tage hans temperatur om en times tid og så ringe igen...  for at den er faldet til den tid

Åhhh søde nej nej nej.. hvordan har lille manden det så nu?????

håber panodilen har virkede

Anmeld

10. april 2012

Muhmi

B&J skriver:

Åhhh søde nej nej nej.. hvordan har lille manden det så nu?????

håber panodilen har virkede

Jamen han er stadig meget meget sløv... Sover og sover, men har fået lidt aftensmad og hans feber er faldet lidt, men jeg synes stadig den er lidt høj... Så nu må vi bare se tiden an

Anmeld

10. april 2012

B&J

Muhmi skriver:

Jamen han er stadig meget meget sløv... Sover og sover, men har fået lidt aftensmad og hans feber er faldet lidt, men jeg synes stadig den er lidt høj... Så nu må vi bare se tiden an

håber du gav ham en panodil at sove på det hjælper så han ikke får det for varmt ellers kan du give ham den hvis han vågner.. men håber han sover igennem og har det meget bedre imorgen...

for ja de er lidt sløve i det når de har så høj feber

Anmeld

10. april 2012

Muhmi

B&J skriver:

håber du gav ham en panodil at sove på det hjælper så han ikke får det for varmt ellers kan du give ham den hvis han vågner.. men håber han sover igennem og har det meget bedre imorgen...

for ja de er lidt sløve i det når de har så høj feber

Jeps, han har lige fået lidt panodil at sove på nu her og så har han sådan en dragt på med korte ærmer og ben...

Men ja, vi får nok en forstyrret søvn i nat alle sammen, men det er nu helt fint, bare han har det nogenlunde...

Anmeld

10. april 2012

B&J

Muhmi skriver:

Jeps, han har lige fået lidt panodil at sove på nu her og så har han sådan en dragt på med korte ærmer og ben...

Men ja, vi får nok en forstyrret søvn i nat alle sammen, men det er nu helt fint, bare han har det nogenlunde...

jaaa bare han har det godt men det har han jo mor og far er der jo

og håber blodt han vågner et part gange for at sove videre håber håber håber

Anmeld

10. april 2012

Muhmi

B&J skriver:

jaaa bare han har det godt men det har han jo mor og far er der jo

og håber blodt han vågner et part gange for at sove videre håber håber håber

Ja det gør jeg også, men kunne godt forestille mig at han var vågen hele natten når nu han har sovet hele dagen væk... Men vi får at se.. Det tager vi som det kommer

Anmeld

11. april 2012

B&J

Muhmi skriver:

Ja det gør jeg også, men kunne godt forestille mig at han var vågen hele natten når nu han har sovet hele dagen væk... Men vi får at se.. Det tager vi som det kommer

håber jeres nat gik godt og lille manden har det bedre når nu det er hans fødselsdag

stort tillykke med ham søde

Anmeld

11. april 2012

Muhmi

B&J skriver:

håber jeres nat gik godt og lille manden har det bedre når nu det er hans fødselsdag

stort tillykke med ham søde

Tusind tak skal du have søde!!

Jo natten gik faktisk fint, Silas vågnede kun 1 gang, og det var klokken 4.24 faktisk ligeomkring der hvor vi for et år siden kørte 170 kmt i ambulancen mod Viborg hospital sidste år...  Og så vågnede han ellers først klokken 7.45 og ligger nu med 39,1 i feber og sover på hans fars bryst...

Men han er slet slet ikke så slatten i dag som han var i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.