Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleLene skriver: haral nyborg har 10 for 115 kr dem bruger jeg altid, og er de billigste, hver tilfælde i viborg
haral nyborg har 10 for 115 kr dem bruger jeg altid, og er de billigste, hver tilfælde i viborg
Det er også billigt - tak for tippet!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Jeg har brugt dem fra Jem og fix, Silvan og Davidsen byggemarked, og har tilfredse med dem alle
Jeg har brugt dem fra Jem og fix, Silvan og Davidsen byggemarked, og har tilfredse med dem alle
Hehe, ja, måske er en kasse bare en kasse Tak for svar!
spj skriver: dem brugte vi også da vi skulle flytte. Undersøgte hvor de var billigst og det var der også holdt de også rigtig godt.
dem brugte vi også da vi skulle flytte. Undersøgte hvor de var billigst og det var der også holdt de også rigtig godt.
Jeg tror godt prisen kunne ende med at være en faktor Tak for svar
Pikku Myy skriver: Vil I dele jeres erfaringer? Hvor er de billige? Hvilke går i stykker på nul-komma-5? Håber I kan hjælpe, for, som I nok kan regne ud, skal jeg ud og investere i flyttekasser
Vil I dele jeres erfaringer? Hvor er de billige? Hvilke går i stykker på nul-komma-5?
Håber I kan hjælpe, for, som I nok kan regne ud, skal jeg ud og investere i flyttekasser
i bauhaus.... i hvertfald ikke box it.... det er noget tyndt bras....
Jeg holder mig langt væk fra BoxIt - tak for svar
Pikku Myy skriver: Jeg holder mig langt væk fra BoxIt - tak for svar
var så lidt..... jeg stod 2 gange med legetøj spredt ud over trappeopgangen.... og jeg havde altså samlet dem rigtig....
Pikku Myy skriver: Det er også billigt - tak for tippet!
Pikku Myy skriver: Tak - dem kigger jeg lige på. Flyttede de for dig, eller kan man også bare henvende sig og købe flyttekasser?
Tak - dem kigger jeg lige på. Flyttede de for dig, eller kan man også bare henvende sig og købe flyttekasser?
Jeg købte bare kasser af dem :-)
Vi købte i Harald Nyborg - de har nu holdt til 2 flytninger OG kan sagtens snuppe en til !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128