Hvor skal jeg købe mine flyttekasser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Pikku Myy

Vil I dele jeres erfaringer? Hvor er de billige? Hvilke går i stykker på nul-komma-5?

Håber I kan hjælpe, for, som I nok kan regne ud, skal jeg ud og investere i flyttekasser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Annana89

Plejer og købe dem fra jem og fix og dem har jeg været tilfredse med! Har dog også kun prøvet dem ig så nogle lånte fra silvan som ikke var særlig holdbare! Men nu ved jeg heller ikke hvor mange gange de havde flyttet før os!

Anmeld

9. april 2012

jydeinden

Pikku Myy skriver:

Vil I dele jeres erfaringer? Hvor er de billige? Hvilke går i stykker på nul-komma-5?

Håber I kan hjælpe, for, som I nok kan regne ud, skal jeg ud og investere i flyttekasser

altså vi købte nogle i silvan, og de var da okay, men hvis man skal fylde kasserne godt, og det man har i vejer godt, så vil jeg anbefale at man forstærker dem med et lag( eller tre) af gaffatape i bunden. 

Anmeld

9. april 2012

Savannah

Jeg har købt mine hos et flyttefirma der hedder Adam. Man kan vist også leje dem. Tror de kostede 20,- pr. stk.

De er meget holdbare, kan genbruges MANGE gange.

Jeg har mange bøger og de er pakket i kasser for sig, bunden holder fint. Så dem vil jeg klart anbefale.

Mvh Caroline.

Anmeld

9. april 2012

LilleLene

Pikku Myy skriver:

haral nyborg har 10 for 115 kr

dem bruger jeg altid, og er de billigste, hver tilfælde i viborg

Anmeld

9. april 2012

wamse

Jeg har brugt dem fra Jem og fix, Silvan og Davidsen byggemarked, og har tilfredse med dem alle

Anmeld

9. april 2012

spj

LilleLene skriver:

haral nyborg har 10 for 115 kr

dem bruger jeg altid, og er de billigste, hver tilfælde i viborg

dem brugte vi også da vi skulle flytte.

Undersøgte hvor de var billigst og det var der også holdt de også rigtig godt.

Anmeld

9. april 2012

Pikku Myy

Annana89 skriver:

Plejer og købe dem fra jem og fix og dem har jeg været tilfredse med! Har dog også kun prøvet dem ig så nogle lånte fra silvan som ikke var særlig holdbare! Men nu ved jeg heller ikke hvor mange gange de havde flyttet før os!

Tak for svar - så tror jeg at jeg holder mig fra Silvan. Der er også en anden der nævner at de har brug for ekstra forstærkning...

Anmeld

9. april 2012

Pikku Myy

jydeinden skriver:

altså vi købte nogle i silvan, og de var da okay, men hvis man skal fylde kasserne godt, og det man har i vejer godt, så vil jeg anbefale at man forstærker dem med et lag( eller tre) af gaffatape i bunden. 

Så tror jeg vi holder os fra dem fra Silvan - tak for svar

Anmeld

9. april 2012

Pikku Myy

Sally-Slingshot skriver:

Jeg har købt mine hos et flyttefirma der hedder Adam. Man kan vist også leje dem. Tror de kostede 20,- pr. stk.

De er meget holdbare, kan genbruges MANGE gange.

Jeg har mange bøger og de er pakket i kasser for sig, bunden holder fint. Så dem vil jeg klart anbefale.

Mvh Caroline.

Tak - dem kigger jeg lige på. Flyttede de for dig, eller kan man også bare henvende sig og købe flyttekasser?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.