Rødhætte skriver:
De sidste 4 aftner har han været svær at putte. Han er begyndt at rode rundt i sengen i ca 20 min (ofte meget utilfreds) Mit problem med 1 lur er bare hvis han så sover fra ca kl 11 -13 (14), så tror jeg ikke jeg kan holde ham til kl 19..
Lige nu sover han:
Vågner omkring kl 6
Kl 9-11 lur
kl 14-15.30
Puttes til nat omkring kl 19.30-20
Hvordan ser jeres hverdag ud? Vil også meget gerne høre hvad han spiser og hvornår? 
Jo tak, vi har rigtig hygget os.
Min kæreste er hjemmegående (førtidspensionist, og sjældent hjemmefra), så derfor har vi hygget os idag, bare mor og søn.
Tilbage til dit spørgsmål:
Silas vågner cirka kl. 6.30 (dette er noget nyt). Før sommertid vågnede han imellem 4.30 og 5.30, så vi nyder det lige nu, og håber det holder ved.
(idag sov han dog til kl 9.30 - woow, vi var helt forvirret herhjemme)
Men han er også syg i tiden.
Til hverdag bliver han afleveret i DP kl. 8.30, og følger deres rytme. Hvis han er oppe kl. 5 som var hans gamle rytme, så bliver han bliver puttet kl. 8.15. og bliver afleveret sovende. Så vækker hans dp ham seneste kl. 9.
Når vi henter ham kl 15.00 sover han stadig, og vågner op på vejen hjem.
I weekenderne følger vi næsten samme rytme, bortset fra at han får lov til at sove så længe som han kan (hvis han har brug for en formiddagslur, men det er dog sjældent efterhånden.) Hvis han får en formiddagslur, så rykker vi hans middagslur 1 - 1 ½ time ellers er han ikke træt nok.
Han bliver puttet omkring kl. 19.
Ang. hans mad:
Morgenmad: Øllebrød, cirka kl 7.00 - vi starter med at hygge om morgenen og venter på at han har skidt 1 gang, så er han nemlig klar til at spise. Hvis vi sætter os til bords inden, kan han slet ikke spise noget. Så det er hans rytme. 
Midt formiddag får han et lille mellem måltid, som regel frugt, men ellers kiks, frugtstang, ostehaps, en lille potion yoghurt eller hvad vi lige har hjemme.
Middagsmad cirka kl 11.30 bestående af rugbrød med forskelligt pålæg.
Eftermiddagsmaden er også en lille mellem måltid, som formiddagsmaden, dog aldrig det samme som om formiddagen. Men i den genre.
Aftensmaden, der får han det samme som os. Vi spiser omkring kl 17.00
Natmaden er en lille potion yoghurt med havregryn kl. 18.15.
Han bliver tilbudt en flaske mme kl. 18.45. Indtil igår drak han cirka 100 ml. Igår ville han næsten ikke tage imod flasken, og i aften har han helt nægtet den, og er blevet puttet uden.
Så vi gætter på at han selv er ved at sige fra over for den. 
Jeg synes selv Silas er rimelig madglad
Han takker meget sjældent nej til mad, uanset hvad vi byder ham. Ved 1 års undersøgelse var han 83 cm høj/lang og vejede 11 kg, så han er jo ikke voldsom tyk synes jeg.
Håber mine svar kan hjælpe dig lidt. Er du i tvivl om noget, så svarer jeg gerne.