Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mussen2 skriver: Hvad er quishe? Blander du pitá hjemmefra eller skal han selv det?
Hvad er quishe? Blander du pitá hjemmefra eller skal han selv det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Lækkert. De skal prøves. Virker overkommeligt
Lækkert. De skal prøves. Virker overkommeligt
Er det også
Sukkermåsen skriver: Musli stænger forvarm oven på 190 grader firkantet form på ca. 23cm 250g havregryn 125g finthakkede tørrede abrikoser 75g rosiner 75g grofthakkede mandler 50g kværnede mandler 50g sesamfrø 50g chokolade (hakket eller knapper) valgfrit lys, mørk og hvid 150g smør 200g mørk rørsukker 150g honning bland alt fra havregryn til chokolade i en skål. smelt forsigtigt smør, sukker og honning. hæld den smeltede masse over de tørre indgridienser og bland det godt så der ikke er noget tørt mere. fordel massen på et bagepapir i formen i ovnen i 20 min. og i køleskabet i 2 tiner du kan lave dem i lige de størrelser du vil. opskriften er fra "sund mad til sunde børn" god fornøjelse
Musli stænger
forvarm oven på 190 grader firkantet form på ca. 23cm
250g havregryn
125g finthakkede tørrede abrikoser
75g rosiner
75g grofthakkede mandler
50g kværnede mandler
50g sesamfrø
50g chokolade (hakket eller knapper) valgfrit lys, mørk og hvid
150g smør
200g mørk rørsukker
150g honning
bland alt fra havregryn til chokolade i en skål.
smelt forsigtigt smør, sukker og honning.
hæld den smeltede masse over de tørre indgridienser og bland det godt så der ikke er noget tørt mere.
fordel massen på et bagepapir i formen
i ovnen i 20 min.
og i køleskabet i 2 tiner du kan lave dem i lige de størrelser du vil.
opskriften er fra "sund mad til sunde børn"
god fornøjelse
Mussen2 skriver: Uha, min mand skal begynde på nyt arbejde i morgen. Så spænDende! Med det nye job har han måttet vinke farvel til kantineordning, så nu skal han have madpakke med. Det er 100 år siden, at vi har lavet madpakker. Så jeg søger noget inspiration. Laver i madpakkeplaner Bager i til madpakken Hvad får jeres mænd med til en dag? Inspirer mig gerne tak
Uha, min mand skal begynde på nyt arbejde i morgen. Så spænDende! Med det nye job har han måttet vinke farvel til kantineordning, så nu skal han have madpakke med.
Det er 100 år siden, at vi har lavet madpakker. Så jeg søger noget inspiration.
Laver i madpakkeplaner
Bager i til madpakken
Hvad får jeres mænd med til en dag?
Inspirer mig gerne tak
Min mand får 4 skiver rugbrød (levebrød fra schulstad), med forskelligt pålæg oven på det kommer der lidt Italiensksalat og rødbede på leverpostejen..
Der til får han 2 stk frugt med.
Mussen2 skriver: Nu er jeg kommet godt i gang med madpakkerne g det er nu både min datter og mand der skal have mad med. De her muslistænger er det i stedet for et stykke rugbrød ex.? Eller er det mere en snack til eftermiddagsmadden?Synes jo helst min datter på 3 år skal have noget mættende rugbrød eller tilsvarendeDe ser lækre ud
Nu er jeg kommet godt i gang med madpakkerne g det er nu både min datter og mand der skal have mad med. De her muslistænger er det i stedet for et stykke rugbrød ex.? Eller er det mere en snack til eftermiddagsmadden?Synes jo helst min datter på 3 år skal have noget mættende rugbrød eller tilsvarendeDe ser lækre ud
hej
Jeg bruger dem til snack.
med hensyn til bogen er det en oversat fra engelsk "Healthy meals for healthy kids" udgivet i 2008 og er skrevet af Catherine Atkinson
håber at det hjælper
for den er fantastisk
her er lige en side vor den er:
http://www.bogpriser.dk/work-818-sund-mad-til-sunde-boern/
Sukkermåsen skriver: hej Jeg bruger dem til snack. med hensyn til bogen er det en oversat fra engelsk "Healthy meals for healthy kids" udgivet i 2008 og er skrevet af Catherine Atkinson håber at det hjælper for den er fantastisk her er lige en side vor den er: http://www.bogpriser.dk/work-818-sund-mad-til-sunde-boern/
Jeg bager til madpakken. Somregl grahamsboller med 5kornsblanding m gulerødder.
Agurk og gulerodsstænger.
Riskiks og et stykke frugt.
Rugbrød med deres foretrukne pålæg
Mussen2 skriver: Tak for det
Tak for det
det var så lidt
KakaoDrik skriver: Jeg bager til madpakken. Somregl grahamsboller med 5kornsblanding m gulerødder. Agurk og gulerodsstænger. Riskiks og et stykke frugt. Rugbrød med deres foretrukne pålæg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128