Gode råd til rengøring af wc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

B&J

jeg køber sådan en man kan putte i wcet... en firkantet hvid pille og den er bare SUPER mit wc er helt klart en 10er elsker når mit wc er hvidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

FrkT

Tusind tak for alle jeres råd.... nu er der da lidt forskellige muligheder, så burde det kunne blive rent! 

Anmeld

8. april 2012

sabrina89

Babymor2010 skriver:

Pumper du vandet op af?

Jeg smider bare tapsen ned i kummen med alt vandet i og lader det stå et stykke tid

Anmeld

8. april 2012

Tona

FrkT skriver:

Sagen er den, at efter vi er flyttet, så synes jeg ikke at kunne få wc'et ordentlig rent nede i kummen (der hvor vandet "står" i). Er der mon nogen garvede husmødre derude som har et eller andet super godt trick til det? Plejer ikke at have problemer med at få det rent, og har ikke skiftet toiletrensmærke, så synes egentlig det er en smule underligt.

Det har noget med vandet at gøre. Nogle steder farver vandet i kummen mere end andre steder.

Der er en måde, men det er noget værre miljø-svineri: hæld klorin i kummen og op ad siderne og lad det trække en 5 min tid. Skrub så med børsten og skyl ud. Gentag efter behov (nok ca en gang i måneden).

Anmeld

8. april 2012

Tona

sarahb skriver:

Gør køkkenrulle vådt af Eddike, og lig det op ad kummen i en times tid eller natten over hvis det er meget. Det tager alt og er billigt.

Elsker Eddike til at gøre rent, for synes ikke alle de andre midler mod toilettet duer til en fis

Fantastisk...det skal jeg prøve, for har det svært med at bruge klorin da det er miljø-svineri. Der er bare intet andet der har hjulpet i vores kumme. I forvejen gør jeg ellers rent i klorin andre steder, så ved godt at det er effektivt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.