Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sagen er den, at efter vi er flyttet, så synes jeg ikke at kunne få wc'et ordentlig rent nede i kummen (der hvor vandet "står" i). Er der mon nogen garvede husmødre derude som har et eller andet super godt trick til det? Plejer ikke at have problemer med at få det rent, og har ikke skiftet toiletrensmærke, så synes egentlig det er en smule underligt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkT skriver: Sagen er den, at efter vi er flyttet, så synes jeg ikke at kunne få wc'et ordentlig rent nede i kummen (der hvor vandet "står" i). Er der mon nogen garvede husmødre derude som har et eller andet super godt trick til det? Plejer ikke at have problemer med at få det rent, og har ikke skiftet toiletrensmærke, så synes egentlig det er en smule underligt.
pump vandet ud med toiletbørsten og hæld Coca Cola i, og lad det stå og trække, så skal det nok blive flot..
vi havde sådan en brun kalk streg i vores kumme på et tidspunkt, så sagde svigermor.. put papir på og gør det vådt med toiletrens og lad det sidde natten over.. og dagen efter var vores kumme hvid wuuuhu.. og hvis ikke den er helt ren, jamen så gentager man bare kan være det måske kan gøre bare lidt, ellers prøv med cola
Hæld noget kogende vand i og så en opvaksetab og lad det stå lidt. Gnub evt. med den smuldrede tab til sidst.
vi har her haft probæemer med en brun klak belægning som vi heller ikke kunne så væk. (i begge vores toiletter)
Det ene brugte vi en opvasketab som lå i natten over, og det tog det rigtig godt.
i det andet virkede det ikke så der brugte vi noget lageredike. en tsk i og lad det stå natten over.. hjælper det ikke har vi også haft rigtig gode erfaringer med Harpic power puls
Harpick power plus tabletter.. De er fantastiske og fjerner alt, så der er et flot hvidt toilet igen
Pumper du vandet op af?
Hej.. Du kan købe en pimp sten til toilettet.. Den koster omkring 80 kr.. Den VIRKER!!
Du gnider bare stenen i det som er sort.. og wupti er det væk Tager få sekunder... Min mor har været rengøringsdame, der fik jeg sådan en pimp sten af hende.. tror måske man kan få den i nogle matas butikker.. det er sådan en lang mørke grå en..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128