føler mig som verdens værste mor! :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

babymus77

mika.F skriver:

ja, det er lige hva jeg gør, jeg har lige ladet liam græde si selv i søvn for første gang nogensinde og jeg har det bare så skidt med det..   men kender i det når alt er noget lort, hovedpinen trygger og man er på randen til bare at skrige?   det er hvertfald sådan jeg har det her til aften, og stakkels liam der bare ikke ville sove måtte græde sig selv i søvn for en sikkerheds skyld.. i det mindste var det mere sådan en "gi mig opmærksomhed" gråd frem for reel "jeg er ked af det og jeg har brug for dig" gråd...

men hvor har jeg det bare dårligt over det alligevel!

ØV siger jeg bare, ØV!

//MIKA, en stolt mor til en bette trold<3

Det skal du ikke føle dig;-) Det overlever han!!! Når han vågner igen, er det sikkert med et smil, og din hovedpine er væk!!!! Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

MorTil4<3

mika.F skriver:

ja, det er lige hva jeg gør, jeg har lige ladet liam græde si selv i søvn for første gang nogensinde og jeg har det bare så skidt med det..   men kender i det når alt er noget lort, hovedpinen trygger og man er på randen til bare at skrige?   det er hvertfald sådan jeg har det her til aften, og stakkels liam der bare ikke ville sove måtte græde sig selv i søvn for en sikkerheds skyld.. i det mindste var det mere sådan en "gi mig opmærksomhed" gråd frem for reel "jeg er ked af det og jeg har brug for dig" gråd...

men hvor har jeg det bare dårligt over det alligevel!

ØV siger jeg bare, ØV!

//MIKA, en stolt mor til en bette trold<3

det er helt i orden

min søn måtte selv græde sig selv i søvn da han var 8-9 måneder, for ellers kunne vi blive ved og ved med at fare ind til ham og putte og nusse og trøste og så ville vi aldrig få noget ro til os selv om aftenen ,
men ved du hvad?
det var KUN den ene gang!
siden da har vi bare lagt ham, puttet og nusset og kysset og krammet og sagt godnat og siden da har han bare vendt sig og lagt sig til at sove!

han skulle bare vide at hallo mor og far kan alså ikk komme rendene hele tiden, jeg kan jo godt bare lukke øjnene og sove !

og jaaaaa det gjorde han så siden

såå håb du på det bare var denne ene gang og han siden da har forstået pointen

Anmeld

7. april 2012

mika.F

MAJ*MOR skriver:

du gjorde det der var nødvendigt for dig i situationen. Imorgen ser alting bedre ud - men jeg synes du skal komme i seng og få så meget søvn som muligt! 

puuha, det håber jeg godt nok!   det skal jeg gøre.. og tak for de beroligene ord!

Anmeld

7. april 2012

mika.F

wamse skriver:

En masse kram herfra, for det er sgu ikke en rar følelse at sidde med

tak! nej det er det godt nok ikke! puuuuha..

Anmeld

7. april 2012

mika.F

MLT skriver:

Ja, det er det! Jeg kender alt til den følelse Det er sejt af dig, at du holdt i 

tak, men det var nu mere af nød end lyst, men man kan da håber at det har hjulpet til at jeg fremover bare kan lægge ham som en anden skriver hn selv har prøvet.. ^^

Anmeld

7. april 2012

mika.F

babymus77 skriver:

Det skal du ikke føle dig;-) Det overlever han!!! Når han vågner igen, er det sikkert med et smil, og din hovedpine er væk!!!! Knuser

og det ved jeg jo egentlig godt, men alligevel gør det lidt ondt at måtte handle sådan!  

Anmeld

7. april 2012

mika.F

MilleMus1988 skriver:

det er helt i orden

min søn måtte selv græde sig selv i søvn da han var 8-9 måneder, for ellers kunne vi blive ved og ved med at fare ind til ham og putte og nusse og trøste og så ville vi aldrig få noget ro til os selv om aftenen ,
men ved du hvad?
det var KUN den ene gang!
siden da har vi bare lagt ham, puttet og nusset og kysset og krammet og sagt godnat og siden da har han bare vendt sig og lagt sig til at sove!

han skulle bare vide at hallo mor og far kan alså ikk komme rendene hele tiden, jeg kan jo godt bare lukke øjnene og sove !

og jaaaaa det gjorde han så siden

såå håb du på det bare var denne ene gang og han siden da har forstået pointen

aaarj, så håber jeg at det har samme effekt på liam.. de sidste par måneder er han kun faldet i søvn hvis jeg har ligget og puttet med ham til han er faldet i søvn, og så har jeg kunne flytte ham over i sin egen seng.. det re lidt trættende i længden, især når han er en time om at falde i søvn.,. -.-

Anmeld

7. april 2012

MortilElias2010

MAJ*MOR skriver:

du gjorde det der var nødvendigt for dig i situationen. Imorgen ser alting bedre ud - men jeg synes du skal komme i seng og få så meget søvn som muligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.