føler mig som verdens værste mor! :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. april 2012

mika.F

ja, det er lige hva jeg gør, jeg har lige ladet liam græde si selv i søvn for første gang nogensinde og jeg har det bare så skidt med det..    men kender i det når alt er noget lort, hovedpinen trygger og man er på randen til bare at skrige?   det er hvertfald sådan jeg har det her til aften, og stakkels liam der bare ikke ville sove måtte græde sig selv i søvn for en sikkerheds skyld.. i det mindste var det mere sådan en "gi mig opmærksomhed" gråd frem for reel "jeg er ked af det og jeg har brug for dig" gråd...

men hvor har jeg det bare dårligt over det alligevel!

ØV siger jeg bare, ØV!

//MIKA, en stolt mor til en bette trold<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

morethanperfect

mika.F skriver:

ja, det er lige hva jeg gør, jeg har lige ladet liam græde si selv i søvn for første gang nogensinde og jeg har det bare så skidt med det..   men kender i det når alt er noget lort, hovedpinen trygger og man er på randen til bare at skrige?   det er hvertfald sådan jeg har det her til aften, og stakkels liam der bare ikke ville sove måtte græde sig selv i søvn for en sikkerheds skyld.. i det mindste var det mere sådan en "gi mig opmærksomhed" gråd frem for reel "jeg er ked af det og jeg har brug for dig" gråd...

ØV siger jeg bare, ØV!

Anmeld

7. april 2012

MLT

mika.F skriver:

ja, det er lige hva jeg gør, jeg har lige ladet liam græde si selv i søvn for første gang nogensinde og jeg har det bare så skidt med det..   men kender i det når alt er noget lort, hovedpinen trygger og man er på randen til bare at skrige?   det er hvertfald sådan jeg har det her til aften, og stakkels liam der bare ikke ville sove måtte græde sig selv i søvn for en sikkerheds skyld.. i det mindste var det mere sådan en "gi mig opmærksomhed" gråd frem for reel "jeg er ked af det og jeg har brug for dig" gråd...

ØV siger jeg bare, ØV!

Anmeld

7. april 2012

mika.F

morethanperfect skriver:

tusind tak, trænger virkelig også til et kram!

Anmeld

7. april 2012

mika.F

MLT skriver:

tak!   det er møg svært det her, men, han skal snart i dp, så han burde vel egentlig lære at falde i søvn af sig selv, men er stadig øv! :/

Anmeld

7. april 2012

Plysbjørnen

mika.F skriver:

ØV siger jeg bare, ØV!

Kan godt følge dig, det er ubehageligt at lade sine børn græde sig i søvne. Men kan trøste dig med at han har glemt det i morgen, og elsker dig aligevel... og NEJ du er ikke en dårlig mor, hellere det end at ende med at skælde ud.

Anmeld

7. april 2012

mika.F

Aniteb skriver:

Kan godt følge dig, det er ubehageligt at lade sine børn græde sig i søvne. Men kan trøste dig med at han har glemt det i morgen, og elsker dig aligevel... og NEJ du er ikke en dårlig mor, hellere det end at ende med at skælde ud.

tak! det beroliger virkelig!    

Anmeld

7. april 2012

Vidunderligeunger

du gjorde det der var nødvendigt for dig i situationen. Imorgen ser alting bedre ud - men jeg synes du skal komme i seng og få så meget søvn som muligt! 

Anmeld

7. april 2012

wamse

En masse kram herfra, for det er sgu ikke en rar følelse at sidde med

Anmeld

7. april 2012

MLT

mika.F skriver:

tak!   det er møg svært det her, men, han skal snart i dp, så han burde vel egentlig lære at falde i søvn af sig selv, men er stadig øv! :/

Ja, det er det! Jeg kender alt til den følelse Det er sejt af dig, at du holdt i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.