vil pludselig ikke spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

Clisolka

mor:) skriver:

okay, det må jeg gøre. Tak for svar

Det har stået på i to dage nu.  Hvor mange dage gik der før tanden kom frem hos din datter?

Der gik højst et par dage, så var de igennem  Som Mamalou skriver, så kan du også prøve at tilbyde ham lidt youghurt eller øllebrød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

foto på lærred

Vi er slet ikke noget så langt. Jeg er bange for han ikke kan finde ud af rugbrødshapsere endnu.

ok. Min datter havde også en periode (da hun var 6 en halv måned) hvor hun pludselig ikke ville have grød, men da de små brødhapsere kom frem (startede på bondebrød) så var der bid

Held og lykke med det.

Anmeld

7. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Babymor2010 skriver:

Der gik højst et par dage, så var de igennem  Som Mamalou skriver, så kan du også prøve at tilbyde ham lidt youghurt eller øllebrød 

Jeg prøver. Takker

Anmeld

7. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
foto på lærred skriver:

ok. Min datter havde også en periode (da hun var 6 en halv måned) hvor hun pludselig ikke ville have grød, men da de små brødhapsere kom frem (startede på bondebrød) så var der bid

Held og lykke med det.

Tak

Måske jeg skal prøve at give ham lidt bondebrød og se

Anmeld

7. april 2012

lycly

Tak

Måske jeg skal prøve at give ham lidt bondebrød og se

Her er rugbrødshapsere også et hit - min datter blev også træt af grød på et tidspunkt Jeg startede bare med at bløde dem op i sødmælk, og startede med meget små bidder. For det er nok lidt voldsomt at starte med at proppe sådan et stykke tørt rugbrød i munden på ham

Og ellers så små stykker kartoffel, frikadelle osv. Måske synes han det er sjovere at blive udfordret lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.