vil pludselig ikke spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej

Min dreng vil pludselig ikke spise grød/mos. Har prøvet at lave en masse forskellig med forskellig frugtmos, men det hjælper ikke.

Han har ellers været glad for at spise. mme vil han godt have

Nogle der har prøvet det? Hvad kan det skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Janni.

Hvor gammel er han? Jeg tænkte lidt om det kunne være ømme gummer i forbindelse med tænder, der kunne gøre det?

Anmeld

7. april 2012

Janni. skriver:

Hvor gammel er han? Jeg tænkte lidt om det kunne være ømme gummer i forbindelse med tænder, der kunne gøre det?

han er 7 måneder om 10 dage. Han har også nogle ret så røde kinder i ny og næ. Hvis det er gummerne, hvad skal jeg så gøre. Holde pause med grød og kun give mme?

Anmeld

7. april 2012

Clisolka

Janni. skriver:

Jeg tænkte det samme 

Anmeld

7. april 2012

Babymor2010 skriver:

Jeg tænkte det samme 

et tror jeg at i kan have ret i. Skal jeg så holde pause med grød eller blive ved med at tilbyde?

Anmeld

7. april 2012

Clisolka

mor:) skriver:

et tror jeg at i kan have ret i. Skal jeg så holde pause med grød eller blive ved med at tilbyde?

Du kan sagtens tilbyde grød, men vil han ikke have det syntes jeg du skal tilbyde MME - det samme gjorde jeg da Isabella fik tænder  Da hun fik de første tænder ville hun intet spise foruden MME, og det gik over efter et par dage  

Anmeld

7. april 2012

foto på lærred

Her kunne min pige godt lige bittesmå rygbrødshapsere (det uden kerner) med leverpostej eller lidt markrel. Hun har ingen tænder, men gumler med gummerne.

Anmeld

7. april 2012

foto på lærred skriver:

Her kunne min pige godt lige bittesmå rygbrødshapsere (det uden kerner) med leverpostej eller lidt markrel. Hun har ingen tænder, men gumler med gummerne.

Vi er slet ikke noget så langt. Jeg er bange for han ikke kan finde ud af rugbrødshapsere endnu.

Anmeld

7. april 2012

Babymor2010 skriver:

Du kan sagtens tilbyde grød, men vil han ikke have det syntes jeg du skal tilbyde MME - det samme gjorde jeg da Isabella fik tænder  Da hun fik de første tænder ville hun intet spise foruden MME, og det gik over efter et par dage  

okay, det må jeg gøre. Tak for svar

Det har stået på i to dage nu.  Hvor mange dage gik der før tanden kom frem hos din datter?

Anmeld

7. april 2012

Mamalou

Vi var det samme igennem med vores søn. Han er 10 måneder nu, har seks tænder, og pt er der en på vej. Det plejer at være værst et par dage - til tanden er kommet igennem. Jeg plejer at tilbyde Villads lidt jogurt med havregryn drysset over, eller øllebrød som han elsker. 

Uanset om det er tænder eller ej, så har børn perioder hvor de spiser mindre. Vi skal nok bare være bedre til at se, hvordan de har det og ikke hvor meget de spiser. Selvom det er såhhh svært  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.