Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor ser han bare sød og nuttet ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: hihi 35 er da ingen alder Jaaa manden vil også gerne have 1 mere, min største er fra et tidligere forhold. Jeg indrømmer at 1 bebs mere ikke ville gøre noget, kunne være hyggeligt hvis det blev en lille pige, ellers kommer jeg jo noget i undertal herhjemme efterhånden hihi
hihi 35 er da ingen alder Jaaa manden vil også gerne have 1 mere, min største er fra et tidligere forhold. Jeg indrømmer at 1 bebs mere ikke ville gøre noget, kunne være hyggeligt hvis det blev en lille pige, ellers kommer jeg jo noget i undertal herhjemme efterhånden hihi
Hvor er han bare sød, tillykke med ham
Ih hvor er han bare lækker Og godt at høre at I alle har det godt
Lækker Jack-mus
Chalala85 skriver: Idag er han sørme 3uger og 3 dage Nøj tiden går stærkt Vi nyder det herhjemme og jeg elsker at følge hans udvikling fra dag til dag. Han er en stærk ung man som allerede holder sit hoved og løfter sig op... Men SP siger det er oki da han er så stor Han trives og det samme gør vi Lidt billeder fra de forgangene uger
Idag er han sørme 3uger og 3 dage Nøj tiden går stærkt Vi nyder det herhjemme og jeg elsker at følge hans udvikling fra dag til dag. Han er en stærk ung man som allerede holder sit hoved og løfter sig op... Men SP siger det er oki da han er så stor Han trives og det samme gør vi Lidt billeder fra de forgangene uger
Skøøønne Jack - ka godt forstå du ikke kan få øjnene fra ham og hvor er det skægt at se når Nina er samme alder
Det er godt nok en lille charmetrold du har dig der! (:
Ejjj har slet ikke set du har født! Stort tillykke med din skønne søn
Det er en fantastisk (og hård end imellem) tid du går i møde.. De bliver alt for hurtig store
ÅRRRRH! Årh årh årh hvor er han dejlig!
RiUL skriver: Ih hvor er han bare lækker Og godt at høre at I alle har det godt
Tak smuksak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128