Lidt billedspam af min Jack

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

LR85

Hvor ser han bare sød og nuttet ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

babymus77

Chalala85 skriver:

hihi 35 er da ingen alder Jaaa manden vil også gerne have 1 mere, min største er fra et tidligere forhold. Jeg indrømmer at 1 bebs mere ikke ville gøre noget, kunne være hyggeligt hvis det blev en lille pige, ellers kommer jeg jo noget i undertal herhjemme efterhånden hihi

Jaa en lilesøster til at afslutte på ville være perfekt;-) Du skal heller ikke "snydes" for det at have en teen pige hehe;-))

Anmeld

7. april 2012

Nessie

Hvor er han bare sød, tillykke med ham

Anmeld

7. april 2012

RiUL

Ih hvor er han bare lækker  Og godt at høre at I alle har det godt 

Anmeld

7. april 2012

Becks

Lækker Jack-mus

Anmeld

7. april 2012

Giraffen

Chalala85 skriver:

Idag er han sørme 3uger og 3 dage Nøj tiden går stærkt Vi nyder det herhjemme og jeg elsker at følge hans udvikling fra dag til dag. Han er en stærk ung man som allerede holder sit hoved og løfter sig op...  Men SP siger det er oki da han er så stor Han trives og det samme gør vi Lidt billeder fra de forgangene uger

Skøøønne Jack - ka godt forstå du ikke kan få øjnene fra ham og hvor er det skægt at se når Nina er samme alder 

Anmeld

7. april 2012

M (:

Det er godt nok en lille charmetrold du har dig der! (:

Anmeld

9. april 2012

Rødhætte

Chalala85 skriver:

Idag er han sørme 3uger og 3 dage Nøj tiden går stærkt Vi nyder det herhjemme og jeg elsker at følge hans udvikling fra dag til dag. Han er en stærk ung man som allerede holder sit hoved og løfter sig op...  Men SP siger det er oki da han er så stor Han trives og det samme gør vi Lidt billeder fra de forgangene uger

Ejjj har slet ikke set du har født! Stort tillykke med din skønne søn  

Det er en fantastisk (og hård end imellem) tid du går i møde.. De bliver alt for hurtig store

Anmeld

10. april 2012

Ka+Ma=Be

ÅRRRRH! Årh årh årh hvor er han dejlig! 

Anmeld

10. april 2012

Chalala85

RiUL skriver:

Ih hvor er han bare lækker  Og godt at høre at I alle har det godt 

Tak smuksak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.