Lidt billedspam af min Jack

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.007 visninger
43 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Chalala85

Idag er han sørme 3uger og 3 dage Nøj tiden går stærkt Vi nyder det herhjemme og jeg elsker at følge hans udvikling fra dag til dag. Han er en stærk ung man som allerede holder sit hoved og løfter sig op...  Men SP siger det er oki da han er så stor Han trives og det samme gør vi Lidt billeder fra de forgangene uger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

UnderCover37

Hold da op hvor er han lækker!!!

Anmeld

7. april 2012

Chalala85

UnderCover34 skriver:

Hold da op hvor er han lækker!!!

Tak smukke, er også helt forgabt i ham

Anmeld

7. april 2012

UnderCover37

Chalala85 skriver:

Tak smukke, er også helt forgabt i ham

Dét kan man ikke fortænke dig i!! 

Anmeld

7. april 2012

babymus77

Nej hvor er han blevet stor på de tre uger!!! Inden du ser dig om, så løber han rundt;-) Hvor lang osv er han nu???

Anmeld

7. april 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Nej hvor er han blevet stor på de tre uger!!! Inden du ser dig om, så løber han rundt;-) Hvor lang osv er han nu???

Hov den tog kun det første med.... Men sikke en skøn knægt;-) Så dejlig ser han ud;-)

Anmeld

7. april 2012

Chalala85

UnderCover34 skriver:

Dét kan man ikke fortænke dig i!! 

Tak hihi

Anmeld

7. april 2012

Chalala85

babymus77 skriver:

Hov den tog kun det første med.... Men sikke en skøn knægt;-) Så dejlig ser han ud;-)

Gud ja, det glemte jeg hehe... Han er en ordentlig basse på 5400g og 58cm allerede Så det var godt vi ikke købte vildt ind i str. 56 haha

Anmeld

7. april 2012

babymus77

Chalala85 skriver:

Gud ja, det glemte jeg hehe... Han er en ordentlig basse på 5400g og 58cm allerede Så det var godt vi ikke købte vildt ind i str. 56 haha

Ja det kan han vel ikke passe mere den str så??? Er det så 62??? Tænk hvor tiden flyver:-) Det må være noget godt mælk du giver ham;-))

Anmeld

7. april 2012

Chalala85

babymus77 skriver:

Ja det kan han vel ikke passe mere den str så??? Er det så 62??? Tænk hvor tiden flyver:-) Det må være noget godt mælk du giver ham;-))

Noget i str. 56 kan han stadig passe  Jo næste skridt er str. 62.

Nu ammer jeg ham ikke så meget mere da jeg ikke kunne følge med hans tempo, men det han har fået har åbenbart været lige i skabet, nu får han mme og så det babs jeg kan give

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.