Jeg forstår det virkelig ikke!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

Mor Til Julie<3

Anonym skriver:

Men i den 1 - 1½ time hun græder kan vi slet ikke få hende til at holde op.. Hun er fuldstændig utrøstelig.. Lige indtil hun ikke kan mere

Måske ligge hende i barnevognen i stuen også trille hende i den også se om hun evt ikke ville tage flasken ... Det har jeg selv måtte gøre ved sin egen datter på et tidspunkt hvor jeg heller ikke kunne trøste hende og det hjalp virkelig ... Prøv det ellers snak med jeres Sp ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Har hun det generelt sådan, eller er det kun når hun vil trøstes? At der skal være bevægelse?

For med Cajsa skulle vi være i bevægelse med hende hele tiden, og vi endte med at tage hende til kiropraktor, og det viste sig at hun var låst i nakken.. Men det er jo en helt anden snak

Jeg håber det løser sig for jer, jeg vil se at smutte i seng nu.. Er syg, så vil under dynen igen

Nej hun kan skam sagtens ligge og lege for sig selv på hendes dyne eller i kravlegård i 2-3 timer Det er kun til trøst, og nogengange til at sove..

Mange tak for dine svar Så må du hoppe under dynen og blive frisk

Anmeld

6. april 2012

Kløver

Anonym skriver:

Vi har vendt den med SP, som siger at hun ikke lige kan regne ud hvad det mon kunne være..

Men hun er jo sulten, for hun tager flasken til sidst når hun er for udmattet til at græde mere, så drikker hun 200ml..

Vi har prøvet at sløjfe flasken, men intet var anderledes mht græderiet...

øv ja så har hun jo brug for den, Har i prøvet at ændre puttevanen, dvs give flasken andet sted, vente med at skifte ble til bagefter hvis i plejer at gøre det før, sådan at der kommer helt anden oplevelse på

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

Mor Til Julie<3 skriver:

Måske ligge hende i barnevognen i stuen også trille hende i den også se om hun evt ikke ville tage flasken ... Det har jeg selv måtte gøre ved sin egen datter på et tidspunkt hvor jeg heller ikke kunne trøste hende og det hjalp virkelig ... Prøv det ellers snak med jeres Sp ...

Puuha, gode råd, mange tak

Men de er desværre afprøvet

Suk.. Det er bare så svært når alt er afprøvet, og intet virker..

Hun er glad hele dagen, hver dag, undtagen den ene time til halvanden.. Og det er bare så svært at se frem til en dejlig aften, når man ved den time kommer, trods at det kun er en time..

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

øv ja så har hun jo brug for den, Har i prøvet at ændre puttevanen, dvs give flasken andet sted, vente med at skifte ble til bagefter hvis i plejer at gøre det før, sådan at der kommer helt anden oplevelse på

Jeg synes virkelig at vi har prøvet det hele.. Både soveværelset, køkken, stuen og endda gående..

Og ja det med bleen har vi også forsøgt..

Anmeld

6. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

Nej hun kan skam sagtens ligge og lege for sig selv på hendes dyne eller i kravlegård i 2-3 timer Det er kun til trøst, og nogengange til at sove..

Mange tak for dine svar Så må du hoppe under dynen og blive frisk

Og hun kigger fint til begge sider, når hun ligger og leger? Hun har ikke en side hun foretrækker frem for den anden? På puslepladsen kigger hun fint til begge sider? Hun trækker ikke lidt i den ene skulder, når hun ligger hos dig eller får flaske? 

Hihi, jo tak

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Og hun kigger fint til begge sider, når hun ligger og leger? Hun har ikke en side hun foretrækker frem for den anden? På puslepladsen kigger hun fint til begge sider? Hun trækker ikke lidt i den ene skulder, når hun ligger hos dig eller får flaske? 

Hihi, jo tak

Nej intet, hun kigger til begge sider, og slapper af i hele kroppen under madtid  SP'en roser altid at hun er så dygtig og afslappet.. (Hun burde være der og give natflasken Så kunne hun sige hvor afslappet hun synes det er)

Anmeld

6. april 2012

Kløver

Anonym skriver:

Jeg synes virkelig at vi har prøvet det hele.. Både soveværelset, køkken, stuen og endda gående..

Og ja det med bleen har vi også forsøgt..

hm ja øv, så ved jeg godt nok ikke hvad jeg ellers skal give af forslag

Hm nu ved jeg ikke hvor sart hun er i maven, men måske man kunne prøve en anden slags mme

ellers hvad med zoneterapi, vi prøvede et par gange til vores søn, og var rigtig godt

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

hm ja øv, så ved jeg godt nok ikke hvad jeg ellers skal give af forslag

Hm nu ved jeg ikke hvor sart hun er i maven, men måske man kunne prøve en anden slags mme

ellers hvad med zoneterapi, vi prøvede et par gange til vores søn, og var rigtig godt

Hun er ikke sart i maven, men havde lidt afføringsproblemer, så hun er på syrnet MME og har været det i snart 2 uger..

Og det kunne være der zoneterapi er værd at undersøge, måske kunne det hjælpe

Anmeld

6. april 2012

Kløver

Anonym skriver:

Hun er ikke sart i maven, men havde lidt afføringsproblemer, så hun er på syrnet MME og har været det i snart 2 uger..

Og det kunne være der zoneterapi er værd at undersøge, måske kunne det hjælpe

okay, grunden var jeg tænkte om smagen af en anden mælk kunne gøre lidt og snyde hende

uanset så håber jeg da det snart bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.