Jeg forstår det virkelig ikke!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

Anonym trådstarter

Mor Til Julie<3 skriver:

Min datter gjorde præcis det samme som din datter i den alder os ... Jeg lod vær med og give hende den godnat flaske og bare lagde hende i seng og hun sov lige end til ved 1 tiden så vågnede hun og fik flasken og faldt i søvn igen bagefter og sov lige til mellem 6-7 om morgen ...

Prøv og se om det kan hjælpe ...
Det hjalp ihvertfald på min datter ...

Men hun bliver også stiktosset hvis hun ikke får flasken?

Der er bare ikke rigtig noget der virker.. Med mindre hun får lov til at græde vildt og voldsomt i 1 - 1½ time og græder sig selv i søvn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

Det lyder nok dumt at spørge, men kan hun virkelig det når hun kun er lidt over 2 mdr...??

Ja... Kan huske jeg forbandede alt det "babyer har godt af rutiner, så gør det samme hver aften, så får i en dejlig hyggeaften, med en baby der ved hvad der skal ske". Det gik da også meget godt, indtil hun fandt ud af, at det betød hun skulle i seng

Men ja, de begynder at finde ud af det, når de er de der 2-3 mdr, også kan der komme en periode hvor de nægter hvad der har med sengetid at gøre.. Vi havde et lille trin ned til soveværelset, og lige så snart vi gik ned af den, så stak hun i et skrig.. Det er dog kun en periode, så bliver alt godt igen

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Ja... Kan huske jeg forbandede alt det "babyer har godt af rutiner, så gør det samme hver aften, så får i en dejlig hyggeaften, med en baby der ved hvad der skal ske". Det gik da også meget godt, indtil hun fandt ud af, at det betød hun skulle i seng

Men ja, de begynder at finde ud af det, når de er de der 2-3 mdr, også kan der komme en periode hvor de nægter hvad der har med sengetid at gøre.. Vi havde et lille trin ned til soveværelset, og lige så snart vi gik ned af den, så stak hun i et skrig.. Det er dog kun en periode, så bliver alt godt igen

Det er bare så svært når de perioder kommer..

Men troede ikke de var bevidste på den måde endnu..

Anmeld

6. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

Jo for hun vil gerne spise når hun så er fuldstændig udmattet???

Prøv at give hende flasken i et andet rum? Ude i køkkenet måske?

Anmeld

6. april 2012

Kløver

Tager hun fint nok på, for ellers kan det måske være hendes måde at sige fra på, at hun ikke har brug for flasken der, har i prøvet at sløjfe den flaske og se om det ændrer noget, jeg havde nok selv prøvet at sløjfe den, og så se om hun bliver sulten, eller bare ikke har behov for flasken. Måske lige ringe og vende den med SP

Anmeld

6. april 2012

Mor Til Julie<3

Anonym skriver:

Men hun bliver også stiktosset hvis hun ikke får flasken?

Der er bare ikke rigtig noget der virker.. Med mindre hun får lov til at græde vildt og voldsomt i 1 - 1½ time og græder sig selv i søvn?

Puha,
Så længe må hun jo heller bare ligge og græde ...
Så ved jeg skam godt nok ikke lige helt hvad det kan være der er galt ...

Håber i finder en løsning ...

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Prøv at give hende flasken i et andet rum? Ude i køkkenet måske?

Vi har prøvet både soverværelse, køkken og stuen.. Endda prøvet mens vi gik med hende (hun vil gerne have at der altid er bevægelse når hun skal trøstes).. Synes bare virkelig vi er løbet tør for idéer, men ja, som du siger kan det jo bare være en fase hun skal igennem lige nu, og der er vel egentlig ikke andet at gøre end at vente til det går over..

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tager hun fint nok på, for ellers kan det måske være hendes måde at sige fra på, at hun ikke har brug for flasken der, har i prøvet at sløjfe den flaske og se om det ændrer noget, jeg havde nok selv prøvet at sløjfe den, og så se om hun bliver sulten, eller bare ikke har behov for flasken. Måske lige ringe og vende den med SP

Vi har vendt den med SP, som siger at hun ikke lige kan regne ud hvad det mon kunne være..

Men hun er jo sulten, for hun tager flasken til sidst når hun er for udmattet til at græde mere, så drikker hun 200ml..

Vi har prøvet at sløjfe flasken, men intet var anderledes mht græderiet...

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

Mor Til Julie<3 skriver:

Puha,
Så længe må hun jo heller bare ligge og græde ...
Så ved jeg skam godt nok ikke lige helt hvad det kan være der er galt ...

Håber i finder en løsning ...

Men i den 1 - 1½ time hun græder kan vi slet ikke få hende til at holde op.. Hun er fuldstændig utrøstelig.. Lige indtil hun ikke kan mere

Anmeld

6. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

Vi har prøvet både soverværelse, køkken og stuen.. Endda prøvet mens vi gik med hende (hun vil gerne have at der altid er bevægelse når hun skal trøstes).. Synes bare virkelig vi er løbet tør for idéer, men ja, som du siger kan det jo bare være en fase hun skal igennem lige nu, og der er vel egentlig ikke andet at gøre end at vente til det går over..

Har hun det generelt sådan, eller er det kun når hun vil trøstes? At der skal være bevægelse?

For med Cajsa skulle vi være i bevægelse med hende hele tiden, og vi endte med at tage hende til kiropraktor, og det viste sig at hun var låst i nakken.. Men det er jo en helt anden snak

Jeg håber det løser sig for jer, jeg vil se at smutte i seng nu.. Er syg, så vil under dynen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.