MBL-mangel, vil i ikke dele jeres råd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Jeg troede også de ville gøre noget dengang. Jeg bad og en henvisning til en læge jeg fik anbefalet af en bruger herinde fra og af den vej kom jeg i behandling på Riget.

Charlie fik en henvisning til gentofte hvor børneafdelingen lå dengang, men de hjalp kun men de problemer han havde motorisk med sit ene ben, den var en kanon hjælp, men troede også de ville tage sig ag MBL-manglen.
Dengang var han jo dog ikke så syg som nu, der var det kun at han ofte havde feber, men grundet hans sensetivitet så vi jo ikke mange og indførte starks en regl der hed er du syg, bliver du væk.

Men jo ældre han er blevet respekter folk det mindre plus det er blevet svære at beskytte ham.

Han er desværre lige så syg som sidst vi snakkede

Selv tak, jeg nød den
Det må vi klart gentage

Øvvvvv øvvvvv  Syntes ikke godt om.

Lille sveske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Janni.

Puslingen skriver:

Jeg fik for længe siden nogle brochure fra dem men det var i 2010 den gang han og jeg fik at vide vi begge havde mbl-mangel. Men det virker ikke til siden har været aktivt brugt siden dengang

De burde jo sådan set nedlægge den side hvis den er så passiv, som du siger.  Man kan undres hvad de vil med den side... 

Anmeld

7. april 2012

2721

Mor til Frederic skriver:

Ville også sige Henri84..

Hendes dreng har flere mbl mangler og går på mbl amb. ovre i odense.

vi har mødtes et par gange irl - skriver ofte sms'er med hende...

Tak søde, det vil jeg gøre

Hvordan går det ellers med dig??

Anmeld

7. april 2012

2721

bullerbassen skriver:

Øvvvvv øvvvvv  Syntes ikke godt om.

Lille sveske

Det har jeg faktisk haft gjort, er gået tilbage til total hys mor, med alle de skrappe sager i brug plus han ikke kommer ud for en dør og alt inc. os selv bliver spritet af non stop, aldrig har jeg vasket så meget tøj osv.

jo, den nye børnelæge skal også ind over her.

Anmeld

7. april 2012

2721

Janni. skriver:

De burde jo sådan set nedlægge den side hvis den er så passiv, som du siger.  Man kan undres hvad de vil med den side... 

Altså jeg skal ikke kunne sige om der er nogen lukkede tråde men som det ser ud er der ikke skrevet noget siden 2010

Anmeld

7. april 2012

dorthemus

Puslingen skriver:

Tak for svar

Jeg går heldigvis hjemme med ham i forvejn af flere årsager, så det skal vi da ikke slås med.

Ved du om hun har problemer med diarre?

Både min søn og jeg fik at vide vi havde mbl-mangel, da han var 5 mdr. Jeg blev sendt på Riget men min søn er der intet blevet gjordt.

Diarré ved jeg ikke, men hendes appetit er meget påvirket så hun går til diætist og blir kontrolvejet for hun er i underkanten af hvad hun skal veje. De går på Hvidovre....træls at der intet blir gjort

Anmeld

24. april 2012

Henri84

Send lige en privat besked (ellers ser jeg det nok ikke) men er du på fb har vi en lukket gruppe derinde jeg kan invitere dig til..
E har mbl og IgA-mangel, AS mbl-mangel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.