Overvejer at gå fra min kæreste men kan ikke overskue det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Han var ikke sådan før vi fik barn, vores barn er 9 mdr nu.
Den eneste grund til at jeg gør alting er fordi, at hvis jeg ikke gør, så bliver det ikke gjort. Og jeg har opgivet at bede ham om at give flaske eller skifte ble, for det skærer i hjertet når han sukker dybt og ikke gider. Så jeg gør det bare for at undgå den situation.

Vi har som sagt snakket om det såååå mange gange, og hver gang lover han guld og grønne skove. Der sker bare absolut ingen forbedring. Graviditeten var ikke planlagt, men han var meget engageret dengang. Men nu, når jeg synes alting er hårdt engang i mellem så får jeg bare smidt i hovedet, at "han sagde det jo, og jeg vidste jo hvad jeg gik ind til".

Han må få flasken selvom han siger suk og det skærer i hjertet. Du må give ham en chance til at blive glad for det.

Jeg synes også lidt du modsiger dig selv. Du skriver han altid har været doven og så alligevel ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Han må få flasken selvom han siger suk og det skærer i hjertet. Du må give ham en chance til at blive glad for det.

Jeg synes også lidt du modsiger dig selv. Du skriver han altid har været doven og så alligevel ikke.

Han har altid været doven, men før vi fik barn var han bare bedre til at hjælpe til når jeg bad ham om det. Når jeg beder ham om noget nu, så virker det bare som om at jeg irriterer ham helt vildt. Jeg havde jo håbet at når vi nu fik et barn sammen, så ville han komme over det og hjælpe til af sig selv. Men sådan blev det ikke.

Anmeld

7. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han har altid været doven, men før vi fik barn var han bare bedre til at hjælpe til når jeg bad ham om det. Når jeg beder ham om noget nu, så virker det bare som om at jeg irriterer ham helt vildt. Jeg havde jo håbet at når vi nu fik et barn sammen, så ville han komme over det og hjælpe til af sig selv. Men sådan blev det ikke.

Man skal aldrig tro at et barn løser "problemerne". Så må i lave en arbejdsfordeling på papir så det bliver mere håndgribeligt for ham og så må du prøve at være ligeglad med at han synes det er træls.

Det må han vel egentlig også godt synes, så længe han holder sig til planen og hjælper til.

Anmeld

12. april 2012

Julie2011

Sådan har jeg det også med min mand . Når han er hjemme laver han heller ikke noget med mindre hanket siger til ham at han skal gøre det . :/ 

Han forventer at han bare kan få sex når det passer ham Mener ikke noget med at tænke på om jeg har lyst til det , når vi enlig har sex så går han bareind ogspiller pc når vi er færdige . 

Hvis jeg ikke er hjemme og han er hjemme , laver han heller ikke noget . Når det kommer til vores datter kan han ikke tage en beslutning selv uden at han kommer og spørger mig om det er i orden . 

Jeg har overvejet at gå fra ham , men jeg elsker ham for meget til at jeg kan få mig selv til det :/ 

Anmeld

12. april 2012

Julie2011

Der skulle stå med mindre jeg siger *

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.