Jeg tænker, at det måske kan være en fødselsdepration han har fået. Det er ikke noget man rigtig snakker om. Men jeg læste et sted at der faktisk er mange, mange flere mænd der oplever det, men fordi der ikke rigtig er nogle til at komme på banen (som en sp jo gør for en mor når hun er på besøg) så er der mange der bare går med det uden der sker noget.
Det KAN selvfølgelig sagtens være at han bare er lud-doven og udnytter at du gør alt (hvilket du så også skal lade være med synes jeg- selv om det kan være svært når man er inde i en cirkel hvor det bare er blevet sådan)
Men hvis det nu er fordi han faktisk har en slags fødsel depration så kan I måske få snakket om det hos lægen osv.
Ser tit kvinder herind der skriver at de f.eks ikke orker noget, er trætte og bare har lyst til at sove, ikke kan overskue barnet mere end et par timer osv, og der er der tit folk der skriver, at sådan havde de det, da de havde en efterfødsel depration.
Kan godt forstå du pt synes det er en uholdbar situation, men hvis du føler dig som alenemor nu, så vil du jo vitterligt komme til at føle det, hvis I ender med at gå fra hinanden, for forhåbenligt kan I løse denne knude i er endt i.
Alt det bedste

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager på lærreder, uglewallstickers, invitationer til dåb.
Anmeld