hvorfor gør han nu det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

Happiness

babymus77 skriver:

Jeg husker også mine børn fik inden midnat, da det er et langt slip fra 19-05:-) til dig med bogen, hvad hedder den?? Den kunne være god at have til næste bebs:-)

Den hedder Helens bog om Børn og mad - Sådan får du dit barn til at spise. Af Helen Lyng Hansen. Hun er uddannet sundhedsplejske.

Jeg har været glad for den, da man så nogenlunde kan se hvor meget ens barn skal spise/sove. Og så står der nogle gode opskrifter der følger barnets alder. 

Jeg bruger den lidt som opslagsbog, men plejer lige at læse hele afsnitet om mad, hver gang han fylder endnu en måned  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

babymus77

Happiness skriver:

Den hedder Helens bog om Børn og mad - Sådan får du dit barn til at spise. Af Helen Lyng Hansen. Hun er uddannet sundhedsplejske.

Jeg har været glad for den, da man så nogenlunde kan se hvor meget ens barn skal spise/sove. Og så står der nogle gode opskrifter der følger barnets alder. 

Jeg bruger den lidt som opslagsbog, men plejer lige at læse hele afsnitet om mad, hver gang han fylder endnu en måned  

Super smart:-) Den vil jeg se omJeg kan finde!!!:-)

Anmeld

7. april 2012

Nessie

Jeg vil gætte på at han bare lige har været ekstra sulten, det skete også ind i mellem for Daniel.

Hilsen Lene der synes at op om natten kun 2 gange er luksus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.