Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mom In The Making skriver: Det var ellers billigt. - men fedt med overskud, så kan det være der er til at par matchende puder eller sådan noget.^^
Det var ellers billigt. - men fedt med overskud, så kan det være der er til at par matchende puder eller sådan noget.^^
ja hehe Der er i hvertfald en helt del stof endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ejj,
Hvor de da bare fine ...
Hvor er de fine
Kruse90 skriver: Seee Endelig færdig med gardinerne til Filuccas værelseDe mangler dog lige at blive foldet ordentligt, men det gad jeg ikke lige her til aften, er blevet sååå træt.Er selv godt tilfreds med dem.Kram Carina
Seee Endelig færdig med gardinerne til Filuccas værelseDe mangler dog lige at blive foldet ordentligt, men det gad jeg ikke lige her til aften, er blevet sååå træt.Er selv godt tilfreds med dem.Kram Carina
hvor er de fine!! Gid jeg kunne sy
Hvor er de bare blevet fine Carina!!!!
Hun får da et totalt fedt værelse!!!
AnneH skriver: hvor er de fine!! Gid jeg kunne sy
tak søødeDet er slet ikke så svært når man kommer i gang
ønskebarn74 skriver: Hvor er de bare blevet fine Carina!!!! Hun får da et totalt fedt værelse!!!
Tak skønne LeneJeg er også ret glad for resultatet af hendes værelse
Kruse90 skriver: Tak skønne LeneJeg er også ret glad for resultatet af hendes værelse
Kan jeg godt forstå, totalt luxus!!!
ønskebarn74 skriver: Kan jeg godt forstå, totalt luxus!!!
Hvordan har du det?
Kruse90 skriver: Hvordan har du det?
Bedre med ballancen/swimmelheden.. Og i fuld gang med et fryse forsøg.. Så super!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128