Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Seee Endelig færdig med gardinerne til Filuccas værelseDe mangler dog lige at blive foldet ordentligt, men det gad jeg ikke lige her til aften, er blevet sååå træt.Er selv godt tilfreds med dem.Kram Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de fiine...
twinny skriver: Hvor er de fiine...
taark
Kruse90 skriver: Seee Endelig færdig med gardinerne til Filuccas værelseDe mangler dog lige at blive foldet ordentligt, men det gad jeg ikke lige her til aften, er blevet sååå træt.Er selv godt tilfreds med dem.Kram Carina
Ih hvor er de fine. Lækkert stof du har brugt.^^
Mom In The Making skriver: Ih hvor er de fine. Lækkert stof du har brugt.^^
TakDet er fra jysk Og dejligt billigt heheDet kostede 150 kr. for 1,5 x 5 meterSå jeg har masser af stof tilbage hehe
IIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHH, ugler... Hvor er de flotte, for de er jo også LILLA.....
Må da vist i Jysk, hmmmm, men hvor skal jeg bruge det henne Det kan jeg altid finde ud af
Kruse90 skriver: TakDet er fra jysk Og dejligt billigt heheDet kostede 150 kr. for 1,5 x 5 meterSå jeg har masser af stof tilbage hehe
Det var ellers billigt. - men fedt med overskud, så kan det være der er til at par matchende puder eller sådan noget.^^
De er da flotte!!! Jeg må vidst også hellere få syet de gardiner til soveværelset - stoffet har været i huset i 3 år mindst
Hvor de er bare fede!!! Må jeg spørge hvor du har købt cowboy hunden henne?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128