Syg (hidsig) dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

JonTri

Amandas-mor skriver:

Er der ikke et eller andet han er rigtig glad for at spise. Noget som du kan røre panodilen op i? Fx marmelade eller youghurt eller sådan noget? Eller røre det op i noget han gerne vil drikke som fx cacao?

Hej. Jo det må blive eneste løsning... Han er dog den stædigste unge... Og ikke lige til at narre... Han mener at det kun er for babyer...

Tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

H+S Skjolgborg.

Mine får for det meste panodil stikpille. min den stor kan slet ikke tåle det flydene han kaste op af det og stikpiller virker også lidt hurtigter ind det flydeningen gør. Så her får de stikpiller den lille på 2 er det lidt forskeligt nogle gange tager han godt i mod det flydeningen andre gange er han ligesom du skriver også får han en i numsen eller hvis han er mega syg og ikke ville tag mod nået i munden f.eks.

Jeg hader det og hader når det er syge. men heller en panodil ind de har ondt osv.Man skal ikke putte det flydeingen i f.eks cola,kakao eller mælkprokter for det blever ikke godt og smager heller ikke godt.

Mvh Henriette

Anmeld

5. april 2012

felicity

her bruges der stikpiller til min 4 årige

Anmeld

5. april 2012

JonTri

mor til 4 dejlige børn skriver:

Mine får for det meste panodil stikpille. min den stor kan slet ikke tåle det flydene han kaste op af det og stikpiller virker også lidt hurtigter ind det flydeningen gør. Så her får de stikpiller den lille på 2 er det lidt forskeligt nogle gange tager han godt i mod det flydeningen andre gange er han ligesom du skriver også får han en i numsen eller hvis han er mega syg og ikke ville tag mod nået i munden f.eks.

Jeg hader det og hader når det er syge. men heller en panodil ind de har ondt osv.Man skal ikke putte det flydeingen i f.eks cola,kakao eller mælkprokter for det blever ikke godt og smager heller ikke godt.

Mvh Henriette

Tak for svar. Stikpiller er vist udelukket her... Han har aldrigfået det før ( en enkelt stikpille som helt lille)... 

Hader også når de er syge... Faren sover i stuen med han og kan høre at han græder:-(. Øv...

Anmeld

6. april 2012

Nattøs

JonTri skriver:

Tak for svar. Stikpiller er vist udelukket her... Han har aldrigfået det før ( en enkelt stikpille som helt lille)... 

Hader også når de er syge... Faren sover i stuen med han og kan høre at han græder:-(. Øv...

Aldrig sjovt at ens børn er syge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.