Syg (hidsig) dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. april 2012

JonTri

Min lille søn var i går indlagt med rs-virus. I dag er turen så kommet till min næsten 4 årige dreng... han har ONDT i maven når han hoster, men nægter at spise flydende panodil. Han er varm, men nægter at jeg tager hans temperatur... fik dog fremtvunget en øre temp igennem... 

Fik at vide på sygehuset, at det var vigtigt, at de ikke har ondt, når de hoster, da de så ikke hoster slimet op... 

Han er i forvejen AB barn (dog ikke på medicin mere), men frygter jo en indlæggelse.

Så mit ? er... hvordan får i smertestillende i SÅ store børn... 

Vh jontri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

JonTri

Hjæææælp

Anmeld

5. april 2012

Janni.

Jeg tænker om du kan lokke flydende panodil i ham? Og så lade ham drikke noget ekstra godt bagefter for at tage smagen?

Anmeld

5. april 2012

Janni.

Janni. skriver:

Jeg tænker om du kan lokke flydende panodil i ham? Og så lade ham drikke noget ekstra godt bagefter for at tage smagen?

Åhh overså det med flydende panodil 

Anmeld

5. april 2012

Dot D

Vi har lige været indlagt med Sophus, 4 år. Han kunne ikke holde noget i sig overhovedet. Vores læge sagde, at vi kunne bruge stikpiller. De fåes i håndkøb i junior modellen til børn. Du skal bare lige tjekke med vægt, hvor meget han må få....

God bedring

Anmeld

5. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg giver min 4 årig stikpille når han skal have panodil. Det kan købes i håndkøb på apoteket.

God bedring.

Anmeld

5. april 2012

JonTri

Har stikpiller men ungen skriger. Jeg må slet ik nærme mig - ik engang med et termometer:-(. Synes det er et overgreb at tvinge den op i ham... Han er jo i en "dum" alder... 

Anmeld

5. april 2012

Käte

JonTri skriver:

Har stikpiller men ungen skriger. Jeg må slet ik nærme mig - ik engang med et termometer:-(. Synes det er et overgreb at tvinge den op i ham... Han er jo i en "dum" alder... 

Der er kommet en ny smerte stillende pille til børn med banan smag til at ligge på tungen som hurtig smelter dog skal den indtil 6 års alderen blandes op i noget væskes og tages sådan men måske det kunne lade sig gøre og smager måske godt.... Jeg har købt dem men endnu ikke prøvet dem...

Anmeld

5. april 2012

JonTri

Käte skriver:

Der er kommet en ny smerte stillende pille til børn med banan smag til at ligge på tungen som hurtig smelter dog skal den indtil 6 års alderen blandes op i noget væskes og tages sådan men måske det kunne lade sig gøre og smager måske godt.... Jeg har købt dem men endnu ikke prøvet dem...

Tak for svar. Det skal da undersøges... Dog skidt at det er helligdag i morgen:-(. 

Han æder sine vitaminer med velbehag, så mon ik det er løsningen. 

Anmeld

5. april 2012

Tona

JonTri skriver:

Min lille søn var i går indlagt med rs-virus. I dag er turen så kommet till min næsten 4 årige dreng... han har ONDT i maven når han hoster, men nægter at spise flydende panodil. Han er varm, men nægter at jeg tager hans temperatur... fik dog fremtvunget en øre temp igennem... 

Fik at vide på sygehuset, at det var vigtigt, at de ikke har ondt, når de hoster, da de så ikke hoster slimet op... 

Han er i forvejen AB barn (dog ikke på medicin mere), men frygter jo en indlæggelse.

Så mit ? er... hvordan får i smertestillende i SÅ store børn... 

Vh jontri

Er der ikke et eller andet han er rigtig glad for at spise. Noget som du kan røre panodilen op i? Fx marmelade eller youghurt eller sådan noget? Eller røre det op i noget han gerne vil drikke som fx cacao?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.