Hvorfor er barnevogn nødvendigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

MaybeBaby

Ja, hvorfor er de egentlig det?.

Hvor meget bruger i jeres barnevogn?

Jeg bor inde i byen, og køre altid rundt de forskellige steder, og har altid en klapvogn med, som man hurtigt lige stille op..

Vi har brugt vores vogn 5 gange, i ALT!

Så hvor meget bruger i jeres? og giv nogle gode grunde til hvorfor man bør have den?

Tristan ELSKER sin barnevogn. Giv ham hue og luffer på og ud i barnevogn, så falder han selv i søvn uden at skulle køre med ham. Vi bruger den hver dag til at sove i og han sover KLART bedst udenfor i den. Den er også fantastisk de dage, hvor han pga sidespring eller overtræde ikke selv Kan falde i søvn. Så er der gevinst hver gang :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Lise

Den er LIVSnødvendig!!!

Vores kører på andet barn nu - den store er 4 år og 9 mdr., og den lille er 2 år og én måned. Den store sov i den HVER weekend indtil vi tog den fra ham ca to mdr. før lillebrors fødsel - der var han 2½ år gammel. Og lillebror sover i den HVER weekend nu. Vi har slæbt den barnevogn med os alle mulige steder, og jeg kan slet ikke forestille os at vi ikke havde haft den

Jeg har aldrig haft succes med at lægge mine børn til at sove indenfor om dagen, og selvom vi har en lækker klapvogn, bliver den kun brugt til ture hvor lur ikke er nødvendig.

Men jeg glæder mig nu altså til at skille mig af med den, når lillebror er færdig med at putte i den

Anmeld

5. april 2012

MaybeBaby

MaybeBaby skriver:

Tristan ELSKER sin barnevogn. Giv ham hue og luffer på og ud i barnevogn, så falder han selv i søvn uden at skulle køre med ham. Vi bruger den hver dag til at sove i og han sover KLART bedst udenfor i den. Den er også fantastisk de dage, hvor han pga sidespring eller overtræde ikke selv Kan falde i søvn. Så er der gevinst hver gang :-)

Sidespring = tigerspring og overtræde = overtræthed

Anmeld

5. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg bor inde i byen, og køre altid rundt de forskellige steder, og har altid en klapvogn med, som man hurtigt lige stille op..

Så hvor meget bruger i jeres? og giv nogle gode grunde til hvorfor man bør have den?

Uh vi bruger vores rigtig meget og hverdag.. Til lure, gå ture, hygge i haven, når vi handler osv.

Anmeld

5. april 2012

Frk.S

Jamen, man SKAL jo ikke have én. Man kan vælge at købe én, hvis behovet er der.

Men vi bruger vores meget.

Freja sover ude - derfor bliver den brugt minimum 2 gange dagligt, når hun sover ude. Indtil videre har den også været brugt til at transportere hende rundt i (også selvom hun ikke sov). Nu har vi fået købt en klapvogn, så der vil den nok blive brugt mere til dét formål. Men den vi stadig blive brugt når hun skal sove lur.

Anmeld

5. april 2012

raca

til den første var det spild af penge.. da han foretrakt at sove inde.. vi kørte altid når vi skulle nogle steder... så tja den blev brugt 1 gang om dagen i maks 6 mdr.. så virkelig spild af penge... klapvogn brugte vi så heller ikke.. da han sad på ryggen af mig eller gik selv fra han var ca 1 år...

den lille elskede den og sov meget i den...

Anmeld

5. april 2012

Tona

Anonym skriver:

Den eneste grund til at vi nogensinde har skullet have barnevogn er pga at den skal bruges i dagplejen. Ellers kunne vi sagtens have undværet den.

Anmeld

6. april 2012

Muffinmus

som man jo veed har børn godt af at sove ude, frisk luft og alt det der:-)

Mine børn skal IKKE sove inde i et hus når muligheden for at sove ude er det mindste til stede.

Små børn der ikke kan sidde selv skal ikke have en klapvogn, højest en kombivogn. og ellers skal de jo ligge i en barnevogn da klapvogne er særdeles uegnede til babyers ryg og komfort.

Så, mange grunde til at have en barnevogn :-)

Bor man inde i en storby uden nogen som helst form for sovemuligheder udenfor så ville jeg vælge en kombivogn så babyen kan ligge godt de første 0-8 mdr, og derefter måske mere bruge den som klapvogn.

Anmeld

6. april 2012

Kay

nu er vores sjovt nok ikke taget i brug endnu... men jeg forventer at bruge den hver dag... vi elsker at gå ture... bla. med vores hund... som jo skal gås med 2-4 gange dagligt... og så skal hun da sove lure i den... ude i haven i den friske luft

Anmeld

6. april 2012

Kay

MariaE skriver:

som man jo veed har børn godt af at sove ude, frisk luft og alt det der:-)

Mine børn skal IKKE sove inde i et hus når muligheden for at sove ude er det mindste til stede.

Små børn der ikke kan sidde selv skal ikke have en klapvogn, højest en kombivogn. og ellers skal de jo ligge i en barnevogn da klapvogne er særdeles uegnede til babyers ryg og komfort.

Så, mange grunde til at have en barnevogn :-)

Bor man inde i en storby uden nogen som helst form for sovemuligheder udenfor så ville jeg vælge en kombivogn så babyen kan ligge godt de første 0-8 mdr, og derefter måske mere bruge den som klapvogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.