Hvorfor er barnevogn nødvendigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.337 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Anonym trådstarter

Ja, hvorfor er de egentlig det?.

Hvor meget bruger i jeres barnevogn?

Jeg bor inde i byen, og køre altid rundt de forskellige steder, og har altid en klapvogn med, som man hurtigt lige stille op..

Vi har brugt vores vogn 5 gange, i ALT!

Så hvor meget bruger i jeres? og giv nogle gode grunde til hvorfor man bør have den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

trunte89

Vi brugte vores rigtig meget!
Synes det var rart, at der var god plads til at hun kunne ligge deri. Og så brugt vi den til middags lur indtil hun var oveer 3 år.

Og så synes jeg bare, at det var hyggeligt at trille en tur med hende

Anmeld

5. april 2012

norenberg

Har to nye til at stå de er blevet brugt de to gange vi har været på ferie.....

Anmeld

5. april 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Ja, hvorfor er de egentlig det?.

Jeg bor inde i byen, og køre altid rundt de forskellige steder, og har altid en klapvogn med, som man hurtigt lige stille op..

Så hvor meget bruger i jeres? og giv nogle gode grunde til hvorfor man bør have den?

Madeleine levede i hendes det første år. Hun sov utrolig mange timer udenfor, så derfor er den blevet brugt godt. Nu her bruger vi den kun i weekenderne fordi hun er i dp til dagligt.
På ture er det som regel klapvognen vi bruger, men barnevognen bruger jeg hvis jeg går ned og handler

Anmeld

5. april 2012

Mettefpigen

Jeg bruger min hver dag  Her sover han i den, både om dagen/natten og når vi går tur  Vi kan ikk undvære den endnu... Og kommer nok ikk til det før om lang tid.....

Anmeld

5. april 2012

Clisolka

Vi bruger vores barnevogn dagligt. Isabella sover middagslur i den i vuggestuen, og min kæreste bruger den til at handle med - han har dårlig ryg, så det er begrænset hvor meget han må bære. 

Barnevognen har været et must for os, når vi skulle ud, for vi har ingen bil 

Anmeld

5. april 2012

Dorthe1986

Anonym skriver:

ppgpgsogsållilidlidtiinindindbbybyebyen(Ja, hvorfor er de egentlig det?.

Vi bor også i byen eller 2 km fra gågaden i thisted og inden min søn startede i dagpleje brugte vi barnevognen hverdag til når han skulle sove eller vi bare skulle ind til byen... da han startede i dagpleje købte vi en klapvogn til at køre ham frem og tilbage, men vi bruger stadig barnevognen hver weekend og hver dag i ferier osv jeg havde i hvert fald ikke kunne undvære vores

Anmeld

5. april 2012

lycly

Vi har ingen bil, så her er barnevogn yderst nødvendig! Ved ikke lige hvordan jeg ellers skulle få transporteret en baby ned i netto og rundt til familie og venner

Anmeld

5. april 2012

SukkerDronning

Vi bruger den til middagslure, alle de dage hun ikke er i DP.

Vi brugte den også da hun var lille (til hun var ca. 1år), fordi det var rart hun kunne ligge mere trygt end i en klapvogn. Er det en paraplyklapvogn du bruger?

Fordi den gider min datter slet ikke sove i, så det er kun når vi skal på små ture hvor hun ikke skal sove.

Anmeld

5. april 2012

Morgensol

Vi har ikke bil, så her er den temmelig nødvendig. Og så bor vi i hus, så Alberte sover ude hver dag i den. Jeg ville absolut ikke kunne undvære vores barnevogn! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.