Hvornår er det nok???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

prettybutterfly

LineSchack skriver:

Tro mig der er kun en grund til at jeg bliver som jeg ikk kan sidde og fortælle på åbent forum.......men forlader ham også så snart jeg kan.

Det håber jeg godt nok du gør!! Han fortjener jer slet ikke sådan som han behandler jer. Og jeg tror du vil få det meget nemmere som enlig mor, eftersom han slet ikke hjælper med en skid alligevel, og kun skaber ballade!

Håber virkelig det bedste for dig og jeres dejlige datter!! HELD OG LYKKE!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Plysbjørnen

LineSchack skriver:

Hej alle sammen. Jeg og min kæreste er blevet forældre til en lille pige for ikk engang 14 dage siden...siden vi kom hjem fra hospitalet har han ikk lavet andet end at vaske lidt tøj også spille computer. Når vores lille pige ligger hos ham skænker han ikk kun to hurtige blikke før computer skærmen igen vinder hans opmærksomhed...han sidder og spiller til midnat, hvor der bare ikk er ro. For han skal jo ikk op om natten med hende...det skal jeg...så han behøver ikk slukke, det ok han larmer så jeg ikk for min søvn...han skifter hende 1 gang on dagen vis jeg tvinger ham ellers er det mig det hele. Han prioritere den lorte maskine frem for alt bogstavelig talt alt. Han lovede det ændrede sig når hun kom men det kun blevet værre vis man nævner det blir han 5 år og råber hva fanden skal jeg så lave, jeg gider ikk kede mig jeg skal beskæftiges hele tiden...han er umulig at snakke med og blir decideret modbydelig når der kommer til den....Skal jeg fortsætte er det mig som er gal på den?

Prøv når han på et tidspunkt sover, og montere et tænd/sluk ur på hans computer.

Jeg var blevet tosset hvis min mand var sådan.

Anmeld

6. april 2012

lycly

LineSchack skriver:

Tro mig overvejer det os men så skaber han sig og råber og skriger og det skal Emma ikk hører. Jeg sagde han ku smutte over til sine forældre vis han valgt sin computer og så skred han men han kom tøffende igen ìg gik i seng. Han sku sove hele dagen, jeg fortalte ham at vis han ville være her skulle han deltage. Det ville han vis han ku sidde foran sin computer samtidig. Det fik han At vide at han ku glemme. Så kastede han dynen over mig, mens jeg sad med Emma og skabte sig hele vejen ud af døren. Og jeg måtte be ham om at gå for Emma begyndte at græde hun ku jo mærke det hele. Og nu sidder vi så her. Med en lille pige, vaske tøj op til begge ører, opvask, en stue det ligner lort og et soveværelse der lige trænger lidt...vi skal ha handlet. Men det må moren klarer selv incl amme, lege, og nusse om mit lille vidunder som jeg hellere end gerne gør...men dt fanme hans sure tøj som ligger i stuen efter han var i bad igår. Tak siger jeg bare

Ærlig talt jeg tror stemningen og atmosfæren omkring din datter ville være meget bedre hvis du og din kæreste ikke er sammen. Han virker meget ligeglad med jer.
Men prøv at opvej det gode og det dårlige - er der nok godt i jeres forhold til at opveje alt det du beskriver her, som ikke just er godt?

Anmeld

6. april 2012

Kløver

Kan det tænkes din kæreste føler sig overflødig og ikke helt ved hvordan han skal gebærde sig i den nye rolle

Anmeld

6. april 2012

RGN

Profilbillede for RGN
LineSchack skriver:

Jeg ved det godt okay, det dejligt d vil komme med råd men du ved jo ikk hvad jeg rent faktisk har gjort. Jeg beskytter min datter fremFor alt og de sidste 5 måneder har det ogaå kørt så hvor sku jeg vide at han ville vende 180 grader når hun kom. Når han lovede det ville ikk ske..han er ikk til at snakke med har prøvet alt. Og tror også det stresser min datter mere at vi er sammen og skændes end mor og far er glade hver for sig...

Af og til skylder man sit barn, at gøre det til skilsmissebarn.

Det er en af de bedste ting jeg har gjort for min søn.

Ja, jeg valgte at få barn med en idiot, men det skal min søn ikke lide under og jeg må tage konsekvenserne og leve med skylden, at jeg ikke gav ham en bedre far.

Rigtig meget held og lykke med flytningen.

Anmeld

6. april 2012

Dansker I Holland

Har kun en ting og sige, og det er DROP HAM! Han ændrer sig ALDRIG. Jeg har selv været sammen med sådan en type og NEJ han bliver ikke bedre... Jeg var dog selv sammen med spaden i 5 år.. Og det eneste gode der er kommet ud af det forhold er vores to dejlige piger. 

Håber du følger din hjerne  for hjertet har IKKE altid ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.