Hjælp os med a komme bland de 3 igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

Savannah

lounika skriver:

Nå kære Baby folk! Der er en der har fået det !! Bibb!! Af at jeg skriver her inde så tak for stemmerne! Er der nogle der ved om jeg kan lukke for der skrives ? Men jeg syntes nu det er det samme som ander deler på feacbook ? Eller hva syntes i !! Der blev sagt at det ikke var oki at der var så mange der stemte der ikke kente os ! Men det er i avisen så alle kan stemme ! Men man må nok kun stemme på dem man kender ? Så må det jo hede hvem har flest venner konkurrence ! Eller er det mig ??

Ej, det synes jeg lyder som en der har ondt i måsen og er bange for at tabe. Hvis man har 500 venner på facebook - Hvor mange af dem KENDER man så lige?
Det er da noget pjat. Selvfølgelig må du dele herinde, det er ikke snyd OVERHOVEDET.

Træls med sådan en udmelding.. Det skal du ikke tage dig af!
Håber I vinder - Jeg har stemt.

Mvh Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

lounika

Sally-Slingshot skriver:

Ej, det synes jeg lyder som en der har ondt i måsen og er bange for at tabe. Hvis man har 500 venner på facebook - Hvor mange af dem KENDER man så lige?
Det er da noget pjat. Selvfølgelig må du dele herinde, det er ikke snyd OVERHOVEDET.

Træls med sådan en udmelding.. Det skal du ikke tage dig af!
Håber I vinder - Jeg har stemt.

Mvh Caroline

1000 tak for din beske ! Nemmelig helt eni med dig !! Ja det er da en af dem der også har et barn med i konkurancen !! Syntes bare det var en træls en ! Det var fotografen der er med anger sammen med avisen der sente mig en sms med hun hade fået en mail med det !! Fatter ikke hvis personen har set det her inde hvorfor har hun så ikke selv skrevet til mig!! 1000 tak for din stemme vi er tilbage som nr 2 men der tæt løb

Anmeld

9. april 2012

lounika

Tak for hjælpen til alle der er så søde at stemme på os ! Vi lægger pt på 3 pladsen :0)

Anmeld

10. april 2012

th

lounika skriver:

Hjælp os !! Min dejlige søn er med i en konkurange men vi er kommet ned på 4 pladsen pt hjæl os tilbage bland de 3 første !! Stem på min lille jonas i blå tøj og blå høre Tlf på! Min lille DJ !! Håber i vil hjælpe Her er link til a stemme http://app.lokalavisen.dk/IC/view/?contest=29fa0265cee75d6cb5f61a90c796a139&sort=new&do=  

så er der stemt....

kom så piger der mangler ikke mange for at han pludselige er nummer 2----

Anmeld

10. april 2012

lounika

Tak skal du have !! Vi er kommet noget bag efter :0( der skal en del til nu a vi kommer op igen tror jeh :0)

Anmeld

11. april 2012

lounika

Vi er pt på 3 pladsen!! Ville helst op og være nr to :0) hjælp os piger

Anmeld

11. april 2012

9510

lounika skriver:

Vi er pt på 3 pladsen!! Ville helst op og være nr to :0) hjælp os piger

Prøvede lige om jeg kunne stemme igen, men desværre kunne jeg ikke smide 4 stemmer mere

Men så kommer den lige op igen

Anmeld

11. april 2012

L&V

lounika skriver:

Nå kære Baby folk! Der er en der har fået det !! Bibb!! Af at jeg skriver her inde så tak for stemmerne! Er der nogle der ved om jeg kan lukke for der skrives ? Men jeg syntes nu det er det samme som ander deler på feacbook ? Eller hva syntes i !! Der blev sagt at det ikke var oki at der var så mange der stemte der ikke kente os ! Men det er i avisen så alle kan stemme ! Men man må nok kun stemme på dem man kender ? Så må det jo hede hvem har flest venner konkurrence ! Eller er det mig ??

De kan jo ikke kontrolere om man nu lige kender den familie hvis barn man stemmer på, hva forestiller de sig, selvfølgelig er det okay du skriver det her

Anmeld

11. april 2012

Pigent

lounika skriver:

Hjælp os !! Min dejlige søn er med i en konkurange men vi er kommet ned på 4 pladsen pt hjæl os tilbage bland de 3 første !! Stem på min lille jonas i blå tøj og blå høre Tlf på! Min lille DJ !! Håber i vil hjælpe Her er link til a stemme http://app.lokalavisen.dk/IC/view/?contest=29fa0265cee75d6cb5f61a90c796a139&sort=new&do=  

Så er der stemt 

Hvor ser han sød ud 

Anmeld

11. april 2012

lounika

Barnepigen skriver:

Så er der stemt 

Hvor ser han sød ud 

1000 tak !! Vi har brug for alle dem vi kan få vi er desvære kommet ned på 4 pladsen nu! Og det hele slutter på lørdag !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.