Hjælp os med a komme bland de 3 igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

Clisolka

lounika skriver:

Hjælp os !! Min dejlige søn er med i en konkurange men vi er kommet ned på 4 pladsen pt hjæl os tilbage bland de 3 første !! Stem på min lille jonas i blå tøj og blå høre Tlf på! Min lille DJ !! Håber i vil hjælpe Her er link til a stemme http://app.lokalavisen.dk/IC/view/?contest=29fa0265cee75d6cb5f61a90c796a139&sort=new&do=  

Så er der smidt en stemme herfra :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

lounika

100 tak alle samn! Vi behøver fler stemmer vi er blevet overhalet nu så hjæl os alle i dejlige baby folk !

Anmeld

6. april 2012

lounika

Godaften søde folk !! En stemme fra så ryger vi ned på 3 pladsen igen ! Øv øv syntes der længe til d 14 tror det bliver svært a holde pladsen

Anmeld

6. april 2012

KarinaBF

Stemt

Anmeld

6. april 2012

DenLykkelige

Stemt

Anmeld

6. april 2012

Zeus

6. april 2012

morethanperfect

Stemt .. Hvor er han sød

Anmeld

6. april 2012

9510

lounika skriver:

Hjælp os !! Min dejlige søn er med i en konkurange men vi er kommet ned på 4 pladsen pt hjæl os tilbage bland de 3 første !! Stem på min lille jonas i blå tøj og blå høre Tlf på! Min lille DJ !! Håber i vil hjælpe Her er link til a stemme http://app.lokalavisen.dk/IC/view/?contest=29fa0265cee75d6cb5f61a90c796a139&sort=new&do=  

så er der givet 4 stemmer herfra

Anmeld

7. april 2012

lounika

9510 skriver:

så er der givet 4 stemmer herfra

Ej fantastisk! Det vildt !! I bare for søde !! Vi er stadi nr to men nr 3 har samme antal stemmer ! Kunne ikke klare det uden jeres hjælp

Anmeld

7. april 2012

lounika

Nogle der vil hjlpe med et par stemmer mere ?? Vær gang jeg får et par stykker får de andre 3 også s vi 4 der kæmper om 3pladser !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.