Anbefal en dukkeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

TeamRocket

Vores har en fra vilac (staves det sådan?) nå men meget populært mærke i babyklikken. Og den er det rene bæ, hun har aldrig brugt den, men den er da flot bevares- men når børnene ikke gider det såå.. Og så har hun den klassiske (nogle ville sige grimme) hello kitty tremmeseng fra legekæden- stor succes! Den er med hæve sænke bund meget praktisk for så kan den jo følge barnet som de rigtige senge kan  Og den er ofte på bud til en 100 las rundt omkring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

bøgelund

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Caroline er snart 16 måneder og har én dukke Hun er begyndt at kramme den og hun putter den med hendes aflagte babydyne

Vi snakkede så om , om det var på tide at skaffe en dukkeseng til hende .. Hvornår fik jeres det ? Og hvilken har/havde I ?

Jeg er jo "selvfølgelig" vild med smallstuff-udgaven .. Den der ligner en junoseng Men jeg synes ikke bunden virker særlig holdbar .. Det ville være ærgeligt hvis Caroline sætter en fod igennem 

Kom med jeres altid uundværlige tips !!

Vi har smallstuff sengen. Den er altså fin, og stabil. Anna har stort set været i den, uden hun røg igennem. Hun bruger den en del. Hun fik den i fødselsdags gave. (1 års)

Anmeld

6. april 2012

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Hvilken dukke har hun ?
Ja , den er godt nok lidt pebret

Er den ikke?! Øv... Jeg har kun  set den på nettet, så duer den jo ikke..

Anmeld

6. april 2012

Maja_4000

Sirup skriver:

Er den ikke?! Øv... Jeg har kun  set den på nettet, så duer den jo ikke..

Når man læser beskrivelsen synes jeg ikke at det lyder som om det er rigtig træ :b Har heller ikke set den i virkeligheden

Anmeld

6. april 2012

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Når man læser beskrivelsen synes jeg ikke at det lyder som om det er rigtig træ :b Har heller ikke set den i virkeligheden

Jeg har også tænkt på juno dukkesengen, meeen jeg ved ikke helt til den pris.. måske

Hvilken dukke har Caroline?

Anmeld

6. april 2012

Maja_4000

Sirup skriver:

Jeg har også tænkt på juno dukkesengen, meeen jeg ved ikke helt til den pris.. måske

Hvilken dukke har Caroline?

Det var en hun fik i julegave af hendes ene oldemor Den er fra Føtex og kan sige noget hvis man trykker den på hænder eller fødder :b
Overvejer lidt at købe en "ordentlig" .. Man kan godt mærke at den er fra et supermarked , synes jeg .. Så vi snakker om at vi skal i BR snart og se udvalget .. Men det ender nok med en new born baby .. I hvert fald af det jeg lige kunne se på hjemmesiden

Anmeld

6. april 2012

Maja_4000

TeamRocket skriver:

Vores har en fra vilac (staves det sådan?) nå men meget populært mærke i babyklikken. Og den er det rene bæ, hun har aldrig brugt den, men den er da flot bevares- men når børnene ikke gider det såå.. Og så har hun den klassiske (nogle ville sige grimme) hello kitty tremmeseng fra legekæden- stor succes! Den er med hæve sænke bund meget praktisk for så kan den jo følge barnet som de rigtige senge kan  Og den er ofte på bud til en 100 las rundt omkring.

Vilac ? :b Det kender jeg slet ikke
Vi har ikke nogen Legekæden her i byen :s Og BR har næsten ikke noget :/

Anmeld

7. april 2012

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Det var en hun fik i julegave af hendes ene oldemor Den er fra Føtex og kan sige noget hvis man trykker den på hænder eller fødder :b
Overvejer lidt at købe en "ordentlig" .. Man kan godt mærke at den er fra et supermarked , synes jeg .. Så vi snakker om at vi skal i BR snart og se udvalget .. Men det ender nok med en new born baby .. I hvert fald af det jeg lige kunne se på hjemmesiden

Men hvis hun er glad for den er det jo slet ikke sikkert at hun vil have en "rigtig" dukke

Kaya har en Rubens baby, jeg kan rigtig godt lide, at den er af stof, når hun er så lille. Tænker lidt, at de der plastik dukker, som new born (det er det den hedder ik?), er for større børn, men jeg har jo absolut heller ingen erfaring med dem, så hvad ved jeg..

Ruben kan i hver fald godt anbefales

Anmeld

7. april 2012

Maja_4000

Sirup skriver:

Men hvis hun er glad for den er det jo slet ikke sikkert at hun vil have en "rigtig" dukke

Kaya har en Rubens baby, jeg kan rigtig godt lide, at den er af stof, når hun er så lille. Tænker lidt, at de der plastik dukker, som new born (det er det den hedder ik?), er for større børn, men jeg har jo absolut heller ingen erfaring med dem, så hvad ved jeg..

Ruben kan i hver fald godt anbefales

Nej , det ved jeg godt .. Men så kan den gemmes til hun bliver større Hehe .. Jeg ønskede mig SÅ meget sådan en dukke da jeg var lille , og jeg fik den aldrig .. Så det skal min datter selvfølgelig have (;

Kan man købe Rubens i nogle butikker ? Jeg har aldrig set dem i virkeligheden

Anmeld

7. april 2012

helle85

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Caroline er snart 16 måneder og har én dukke Hun er begyndt at kramme den og hun putter den med hendes aflagte babydyne

Vi snakkede så om , om det var på tide at skaffe en dukkeseng til hende .. Hvornår fik jeres det ? Og hvilken har/havde I ?

Jeg er jo "selvfølgelig" vild med smallstuff-udgaven .. Den der ligner en junoseng Men jeg synes ikke bunden virker særlig holdbar .. Det ville være ærgeligt hvis Caroline sætter en fod igennem 

Kom med jeres altid uundværlige tips !!

vi har en hallo kitte vugge i træ og der ryger bunden ud f hvis børnene kommer til at gå op i den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.