Anbefal en dukkeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.796 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Maja_4000

Hej piger

Caroline er snart 16 måneder og har én dukke Hun er begyndt at kramme den og hun putter den med hendes aflagte babydyne

Vi snakkede så om , om det var på tide at skaffe en dukkeseng til hende .. Hvornår fik jeres det ? Og hvilken har/havde I ?

Jeg er jo "selvfølgelig" vild med smallstuff-udgaven .. Den der ligner en junoseng Men jeg synes ikke bunden virker særlig holdbar .. Det ville være ærgeligt hvis Caroline sætter en fod igennem 

Kom med jeres altid uundværlige tips !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Maja_4000

Op (;

Anmeld

5. april 2012

birthee

Maja_4000 skriver:

Op (;

Jeg følger lige med her - tænker nemlig på at min datter skal have en til jul - måske før da hun får sin første dukke nu her...

Anmeld

5. april 2012

Maja_4000

birthee skriver:

Jeg følger lige med her - tænker nemlig på at min datter skal have en til jul - måske før da hun får sin første dukke nu her...

Anmeld

5. april 2012

Maja_4000

Der MÅ da være nogle som har dukkesenge

Anmeld

5. april 2012

SukkerDronning

Haha Kunne lige se Caroline træde hul i den dyyyre og lækre dukke seng hehe

Altså jeg havde tænk på, at købe en billig grim sag fra ikea og male den og give den noget tapet og som prikken over i'et, sy et fin sengesæt til.. Men det er bare overvejelser

Anmeld

6. april 2012

Sakris

Vi har desværre ingen dukkeseng. Men Isabella er også begyndt at putte og lege med sin dukke. Jeg er fuldstændig skudt i smallstuff sengen, og den passer jo til hendes egen seng Så den er kommet på ønskesedlen til jul! For den har vi dælme ikke råd til at købe selv!

Anmeld

6. april 2012

Maja_4000

Sirup skriver:

Haha Kunne lige se Caroline træde hul i den dyyyre og lækre dukke seng hehe

Altså jeg havde tænk på, at købe en billig grim sag fra ikea og male den og give den noget tapet og som prikken over i'et, sy et fin sengesæt til.. Men det er bare overvejelser

Det har jeg også overvejet ! Men den er vidst ikke i "rigtigt" træ .. Og så kan malingen jo ikke hænge fast .. Kan den ?

Anmeld

6. april 2012

Maja_4000

Sakris skriver:

Vi har desværre ingen dukkeseng. Men Isabella er også begyndt at putte og lege med sin dukke. Jeg er fuldstændig skudt i smallstuff sengen, og den passer jo til hendes egen seng Så den er kommet på ønskesedlen til jul! For den har vi dælme ikke råd til at købe selv!

Hvilken dukke har hun ?
Ja , den er godt nok lidt pebret

Anmeld

6. april 2012

Sakris

Maja_4000 skriver:

Hvilken dukke har hun ?
Ja , den er godt nok lidt pebret

Hun har én, som jeg har hæklet Alle sparekneb gælder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.