Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nåååårh
Hun er lækker. Og hun ser ud til at hun rigtig nyder at ligge der på maven på det plys/uld tæppe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Giraffen skriver: Her er lige lidt billeder af min lille skat Hun er helt fantastisk - selvom hun synes det er sjovest MAX at sove tre timer ad gangen om natten så der skal vitterligt soves fra 22:00 til 11:00 hvis jeg skal op på 7 timers søvn (satser på det blir bedre lige om snart ) Ellers er hun bare dejlig - har den skæggeste mimik og jeg nyder at stirre dybt ind i hendes mørke øjne ellers er min nye værste fjende gylp - især når det lander i sengen (halleluja tisseunderlag så man ikke skal vaske madrasbetræk hver dag) nå - nu kan jeg ikke lige komme på mere - det vigtigste var også lige at dele lidt billeder med jer
Her er lige lidt billeder af min lille skat
Hun er helt fantastisk - selvom hun synes det er sjovest MAX at sove tre timer ad gangen om natten så der skal vitterligt soves fra 22:00 til 11:00 hvis jeg skal op på 7 timers søvn (satser på det blir bedre lige om snart )
Ellers er hun bare dejlig - har den skæggeste mimik og jeg nyder at stirre dybt ind i hendes mørke øjne
ellers er min nye værste fjende gylp - især når det lander i sengen (halleluja tisseunderlag så man ikke skal vaske madrasbetræk hver dag)
nå - nu kan jeg ikke lige komme på mere - det vigtigste var også lige at dele lidt billeder med jer
Hvor er hun bare en lille lækker baby!!!! Og sikke en manke!!!! Hun er da så klar til en lille hestehale!!!!
LunaLykke skriver: Prøver lige igen.Det er bare så mega cute når håret stritter
Prøver lige igen.Det er bare så mega cute når håret stritter
jaa jeg var selv skaldet til jeg var 2 år så det kom sååå meget bag på os
Nettemor skriver: Nåååårh Hun er lækker. Og hun ser ud til at hun rigtig nyder at ligge der på maven på det plys/uld tæppe
jaa hvertfald i et par minutter til noget andet er sjovere
Giraffen skriver: Hun er opkaldt efter min fantastiske farmor og jeg forstår ikke der ikke er flere der hedder det, synes det er både smukt og enkelt
Hun er opkaldt efter min fantastiske farmor og jeg forstår ikke der ikke er flere der hedder det, synes det er både smukt og enkelt
så det er ekstra specielt... jeg tror mange ser det som et gammeldags navn, men jeg ved ikk.
Hvor er hun bare fin
metski83 skriver: Hvor er hun bare fin
Tak for det søde
sikke nogle dejlige billeder
Hvor er hun da skøn Med verdens smarteste frits, den er da bare herlig
Hun er virkelig skøn!
Synes også navnet Nina er smukt, har en veninde som hedder det..
Dejlige billeder du har fået taget af hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128