Et øjebliksbillede af Nina - pigen i mit liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Giraffen

Her er lige lidt billeder af min lille skat 

Hun er helt fantastisk - selvom hun synes det er sjovest MAX at sove tre timer ad gangen om natten så der skal vitterligt soves fra 22:00 til 11:00 hvis jeg skal op på 7 timers søvn (satser på det blir bedre lige om snart )

Ellers er hun bare dejlig - har den skæggeste mimik og jeg nyder at stirre dybt ind i hendes mørke øjne

ellers er min nye værste fjende gylp - især når det lander i sengen (halleluja tisseunderlag så man ikke skal vaske madrasbetræk hver dag)

nå - nu kan jeg ikke lige komme på mere - det vigtigste var også lige at dele lidt billeder med jer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Frk Mig

Giraffen skriver:

Hun er helt fantastisk - selvom hun synes det er sjovest MAX at sove tre timer ad gangen om natten så der skal vitterligt soves fra 22:00 til 11:00 hvis jeg skal op på 7 timers søvn (satser på det blir bedre lige om snart )

Ellers er hun bare dejlig - har den skæggeste mimik og jeg nyder at stirre dybt ind i hendes mørke øjne

ellers er min nye værste fjende gylp - især når det lander i sengen (halleluja tisseunderlag så man ikke skal vaske madrasbetræk hver dag)

nå - nu kan jeg ikke lige komme på mere - det vigtigste var også lige at dele lidt billeder med jer 

Hvor er hun da dejlig 

Anmeld

4. april 2012

lycly

Hvor er hun dejlig! Og hun har da bare det skønneste hår

Anmeld

4. april 2012

TNBC

Giraffen skriver:

hun er meget skøn... 
Kan godt li at hun har et navn, man ikke ligefrem hører mange små piger hedde nu til dags.. Jeg tror faktisk ikke jeg hørt nogen der hed det. Men speciel og dejlig lille pige, du har..

Anmeld

4. april 2012

Giraffen

Frk Mig skriver:

Hvor er hun da dejlig 

tak for det

Anmeld

4. april 2012

Giraffen

LunaLykke skriver:

Hvor er hun dejlig! Og hun har da bare det skønneste hår

hihi ja det hår der kom også bag på os det er især skønt når hun lige har været i bad så står det rigtig ud til alle sider  

Anmeld

4. april 2012

bullerbassen

Nåårh hvor er hun sød  Så yndig 

Anmeld

4. april 2012

Giraffen

Yurie skriver:

hun er meget skøn... 
Kan godt li at hun har et navn, man ikke ligefrem hører mange små piger hedde nu til dags.. Jeg tror faktisk ikke jeg hørt nogen der hed det. Men speciel og dejlig lille pige, du har..

Hun er opkaldt efter min fantastiske farmor og jeg forstår ikke der ikke er flere der hedder det, synes det er både smukt og enkelt

Anmeld

4. april 2012

lycly

Giraffen skriver:

bbabar

hihi ja det hår der kom også bag på os det er især skønt når hun lige har været i bad så står det rigtig ud til alle sider  

Det er b

Anmeld

4. april 2012

lycly

Giraffen skriver:

Prøver lige igen.
Det er bare så mega cute når håret stritter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.