Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: orhh mums... lydder godt især med ekstra chokolade har du også en god topping til?? og en ide til hvad jeg kan lave af muffins til dem der ik er til chokolade... mit hoved kredser nemlig om chokolade lige nu
orhh mums... lydder godt især med ekstra chokolade
har du også en god topping til??
og en ide til hvad jeg kan lave af muffins til dem der ik er til chokolade... mit hoved kredser nemlig om chokolade lige nu
Den opskrift er MEGA go .. jeg lavede nogle.. MUMS
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Den opskrift er MEGA go .. jeg lavede nogle.. MUMS
så må jeg nok hellere lave nogle ekstre hvis nu jeg kommer til at smage lidt for meget
Lyder simpelthen for lækkert!!! Det bliver jeg nødt til at prøve !!!
Pernille
www.psykolog-pernilleschou.dk
Pernille_fleur skriver: Lyder simpelthen for lækkert!!! Det bliver jeg nødt til at prøve !!! Pernille www.psykolog-pernilleschou.dk
de var super gode alle elskede dem... mums...
Hvor mange muffins/cupcakes er der til i denne opskrift. Jeg skal nemlig bage 30 styks!
Isabella_mor skriver: Hvor mange muffins/cupcakes er der til i denne opskrift. Jeg skal nemlig bage 30 styks!
uhhh det kan jeg ik huske... men tror du skal lave dobbel portion
Kay skriver: uhhh det kan jeg ik huske... men tror du skal lave dobbel portion
Okay. Så må jeg give den total gas lavede du sem som muffins (altså store) eller som cupcakes ??
Isabella_mor skriver: Okay. Så må jeg give den total gas lavede du sem som muffins (altså store) eller som cupcakes ??
jeg lavede en blanding elsker når der er en masse kager i forskellige størelser
Kay skriver: jeg lavede en blanding elsker når der er en masse kager i forskellige størelser
Jeg tænker nemlig på bagetiden! Hvis man laver cupcakes, skal de så ikke bage i kortere tid hvis de er mindre?
Isabella_mor skriver: Jeg tænker nemlig på bagetiden! Hvis man laver cupcakes, skal de så ikke bage i kortere tid hvis de er mindre?
jo ... ddet skal dejeg holdte bare øje med dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128