???? Patchwork

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

bullerbassen

AnneBJ skriver:

Tæppet jeg har lagt billede af i tråden her, er på maskine, undtagen pyntesting på kantebåndet!

perfekt så vil jeg kaste mig ud i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

AnneBJ

bullerbassen skriver:

perfekt så vil jeg kaste mig ud i det

Rigtig god fornøjelse! Jeg har valgt velour til bagsiden og lagt et stykke fleece imellem. Ganske almindeligt fleecetæpper, 25,- i Bilka eller noget i den stil, som bare er klippet til. Det synes jeg er nemmere at arbejde med end pladevat - men det kommer jo også an på hvad tæppet skal bruges til!

Håber du viser billeder af resultatet  

Anmeld

4. april 2012

bullerbassen

AnneBJ skriver:

Rigtig god fornøjelse! Jeg har valgt velour til bagsiden og lagt et stykke fleece imellem. Ganske almindeligt fleecetæpper, 25,- i Bilka eller noget i den stil, som bare er klippet til. Det synes jeg er nemmere at arbejde med end pladevat - men det kommer jo også an på hvad tæppet skal bruges til!

Håber du viser billeder af resultatet  

Super har et par tæpper jeg kan bruge..

Overvejer puder til et hyggehjørne ..

Skal nok smide billeder ind bagefter...l

Anmeld

10. april 2012

Rikke, Liam & Linus

Du kan sagtens lave det på maskine.

Det er nemmest hvis du syer baner sammen først og så sætter banerne sammen bagefter. Og hvis du bare sørger for at firkanterne er lige store og du ellers har samme sømrum alle steder. Kan det sagtens lade sig gøre.

Anmeld

10. april 2012

bullerbassen

Rikke&Liam skriver:

Du kan sagtens lave det på maskine.

Det er nemmest hvis du syer baner sammen først og så sætter banerne sammen bagefter. Og hvis du bare sørger for at firkanterne er lige store og du ellers har samme sømrum alle steder. Kan det sagtens lade sig gøre.

super firkanterne er klippet så må se om jeg kommer igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.