min lille skat er blevet indlagt :(((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

M (:

DLM skriver:

Så starter vi påsken med at blive indlagt på børneafdelingen i Aalborg

Min stakkels lille skat har asmatisk bronkitis og muligvis rs-virus så han er koblet til 3 maskiner drop, ilt og en der måler hans ilt i blodet.

han startede med at blive dårlig torsdag aften kom til vagtlægen lørdag morgen, hvor vi fik at vide det var lungebetændelse, men jeg syntes ikke det medicin vi fik havde nogen effekt på ham, så jeg ringede til egen læge mandag, som så sagde rs-virus vi fik noget vetoline mod astma og så tiden an. Han begyndte at kaste op og så ringede jeg igen til lægen som indlagde ham.... så nu er vi her

Det gode ved RS-virus er, at det som regel topper på 5. dagen - og hvis han blev syg sidste torsdag, må han så småt være i bedring! Rart, at I formodentlig kan udskrives i morgen.. 

God bedring med ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

DLM

M (: skriver:

Det gode ved RS-virus er, at det som regel topper på 5. dagen - og hvis han blev syg sidste torsdag, må han så småt være i bedring! Rart, at I formodentlig kan udskrives i morgen.. 

God bedring med ham!

mange tak. han er heldigvis i så god bedring at vi kan komme hjem i morgen han skal så bare blive ved med at få medicin i forstøvermaske 1 måned og så må vi se hvad lægen så siger.

Anmeld

5. april 2012

B&J

åhh sååå træls håber virkelig snart han bliver rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.