min lille skat er blevet indlagt :(((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. april 2012

DLM

Så starter vi påsken med at blive indlagt på børneafdelingen i Aalborg

Min stakkels lille skat har asmatisk bronkitis og muligvis rs-virus så han er koblet til 3 maskiner drop, ilt og en der måler hans ilt i blodet.

han startede med at blive dårlig torsdag aften kom til vagtlægen lørdag morgen, hvor vi fik at vide det var lungebetændelse, men jeg syntes ikke det medicin vi fik havde nogen effekt på ham, så jeg ringede til egen læge mandag, som så sagde rs-virus vi fik noget vetoline mod astma og så tiden an. Han begyndte at kaste op og så ringede jeg igen til lægen som indlagde ham.... så nu er vi her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Pige2009

Sikke da en træls start på påsken - rigtig god bedring med ham

Anmeld

4. april 2012

2721

Puh det lyder godt nok ikke sjovt
Håber snart jeres dreng bliver frisk igen

Anmeld

4. april 2012

Janni.

Åh nej, det er bare det værste når de små er indlagt. for at han snart er frisk igen.

Anmeld

4. april 2012

livhemdrup

Øv altså håber snart han bliver frisk. Rigtig god bedring med ham. 

Anmeld

4. april 2012

norenberg

Øv øv kender det alt for godt....heldigvis er de hurtig på benene og hjemme igen....

Anmeld

4. april 2012

LR85

nååå, men godt i er kommet et sted hen hvor der er styr på ham.

Anmeld

4. april 2012

ulleby

Puha håber snart han er på højkant igen!

Anmeld

5. april 2012

DLM

Dejligt nu er han i bedring har spist og dukket godt i dag og vi kan tage hjem i morgen. Det var rs-virus han har fået, så nu skal vi ha et forstøver apperat med hjem som han skal ha medicin i morgen og aften i 1 måneds tid som forbyggende mod astmatisk bronkitis.

Anmeld

5. april 2012

AnonymAnonym

DLM skriver:

Så starter vi påsken med at blive indlagt på børneafdelingen i Aalborg

Min stakkels lille skat har asmatisk bronkitis og muligvis rs-virus så han er koblet til 3 maskiner drop, ilt og en der måler hans ilt i blodet.

han startede med at blive dårlig torsdag aften kom til vagtlægen lørdag morgen, hvor vi fik at vide det var lungebetændelse, men jeg syntes ikke det medicin vi fik havde nogen effekt på ham, så jeg ringede til egen læge mandag, som så sagde rs-virus vi fik noget vetoline mod astma og så tiden an. Han begyndte at kaste op og så ringede jeg igen til lægen som indlagde ham.... så nu er vi her

Åh det var ærgeligt

Håber snart han får det bedere, både for ham, men også så du kan få humøret op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.