Anonym skriver:
Ja præcis man snakker jo om det og ville aldrig sige nej men hvis jeg gjorde det ved jeg os han ville gøre det alligevel så forstår slet ikke hvad han skulle gøre det for . Så er det bare man tænker om det ernoget der sker tit for han bruger så tit 300 ved jo ikke hvad de går til .. nu var det bare fordi det var 1000 kr jeg synes det var mærkeligt ..
Og nu ved jeg bare ikke hvor jeg har ham , stoler ikke på ham når han siger det aldrig sker igen
Nej, det kan jeg virkelig godt forstå! du skal jeg heller ikke være alt for "dum" det er ham der skal bevise noget over for dig, men det må da også kunne lade sig gøre, at købe en jakke til under 1000 kr!!!
Hvis han er intresseret i at vise dig tillid, så kan du jo spørge om du må se kvitteringer på det han køber i en periode, det er vildt grænseoverskridene for jer begge, men hvis det kan hjælpe dig, og han ikke har noget at skjule, så er der vel ikke nogle problemer i det ? Hvis i skal have jeres forhold op at køre igen, kræver det jo helt sikkert, at man ikke mistænker hinanden hele tiden, men det er jo klart du gør det, indtil andet er bevist!
Du er velkommen til at skrive privat hvis du heller vil det 
Anmeld