Overvejer at forlade ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Det er bare rigtig ærgeligt når det går sådan! Jeg håber virkelig i kan få snakket det igennem, for hvis du siger nej, og han så siger til dig, jamen det gør jeg, så er det jo hans valg, det er meget bedre end at lyve om det, så ved du i det mindste hele tiden hvor du har ham! 

Ja præcis man snakker jo om det og ville aldrig sige nej men hvis jeg gjorde det ved jeg os han ville gøre det alligevel så forstår slet ikke hvad han skulle gøre det for . Så er det bare man tænker om det ernoget der sker tit for han bruger så tit 300 ved jo ikke hvad de går til .. nu var det bare fordi det var 1000 kr jeg synes det var mærkeligt ..

Og nu ved jeg bare ikke hvor jeg har ham , stoler ikke på ham når han siger det aldrig sker igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

banana3

Anonym skriver:

Ja præcis man snakker jo om det og ville aldrig sige nej men hvis jeg gjorde det ved jeg os han ville gøre det alligevel så forstår slet ikke hvad han skulle gøre det for . Så er det bare man tænker om det ernoget der sker tit for han bruger så tit 300 ved jo ikke hvad de går til .. nu var det bare fordi det var 1000 kr jeg synes det var mærkeligt ..

Og nu ved jeg bare ikke hvor jeg har ham , stoler ikke på ham når han siger det aldrig sker igen

Nej, det kan jeg virkelig godt forstå! du skal jeg heller ikke være alt for "dum" det er ham der skal bevise noget over for dig, men det må da også kunne lade sig gøre, at købe en jakke til under 1000 kr!!!

Hvis han er intresseret i at vise dig tillid, så kan du jo spørge om du må se kvitteringer på det han køber i en periode, det er vildt grænseoverskridene for jer begge, men hvis det kan hjælpe dig, og han ikke har noget at skjule, så er der vel ikke nogle problemer i det ? Hvis i skal have jeres forhold op at køre igen, kræver det jo helt sikkert, at man ikke mistænker hinanden hele tiden, men det er jo klart du gør det, indtil andet er bevist!

Du er velkommen til at skrive privat hvis du heller vil det 

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Nej, det kan jeg virkelig godt forstå! du skal jeg heller ikke være alt for "dum" det er ham der skal bevise noget over for dig, men det må da også kunne lade sig gøre, at købe en jakke til under 1000 kr!!!

Hvis han er intresseret i at vise dig tillid, så kan du jo spørge om du må se kvitteringer på det han køber i en periode, det er vildt grænseoverskridene for jer begge, men hvis det kan hjælpe dig, og han ikke har noget at skjule, så er der vel ikke nogle problemer i det ? Hvis i skal have jeres forhold op at køre igen, kræver det jo helt sikkert, at man ikke mistænker hinanden hele tiden, men det er jo klart du gør det, indtil andet er bevist!

Du er velkommen til at skrive privat hvis du heller vil det 

Ja det tænker jeg også , og ja han har nemlig noget han skal bevise , for nu er der ingen tillid , det ødelagde han godt nok ..

Ja det kunne være det var en god ting og gøre for ja hvis det ikke havde været så stort et beløb havde jeg nok ikke tænkt over det så ved ikke om det er første gang , tror jeg ikke det er .. Synes bare ikke det er fedt han går og giver hende penge under bordet og hun havde en kæreste på et tidspunkt men han er der vist ikke mere og så skal min kæreste lige pludselig betale alt for hende igen ?

Taak for dine svar

Anmeld

4. april 2012

Nattøs

Jeg forstår slet ikke, hvorfor det er ham, der skal give moren så mange penge til en jakke. Når det er hende der modtager alle pengene??? så burde hun da selv kunne købe den jakke. Og det er ikke sønnen der siger, at han SKAL have så dyr en jakke.

Jeg var flippet skrot hvis min kæreste, løj for mig i tre uger. Vær dog ærlig. 

Anmeld

4. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Han betaler da børnepenge plus hun får da os penge fra kommunen. Det må da være mere end rigeligt. Synes da ikke han skal gå rundt og give penge under bordet.. Og da slet ikke når i har fælles, så skal man da snakke om det. Forstår dig fuldt ud

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Jeg forstår slet ikke, hvorfor det er ham, der skal give moren så mange penge til en jakke. Når det er hende der modtager alle pengene??? så burde hun da selv kunne købe den jakke. Og det er ikke sønnen der siger, at han SKAL have så dyr en jakke.

Jeg var flippet skrot hvis min kæreste, løj for mig i tre uger. Vær dog ærlig. 

Neej jeg forstår det jo heller ikke , men hun siger jo altid hun ingen penge har og han hopper i med begge ben .. Selvom han tit står og siger han slet ikke skal betale noget for hende og hun godt selv kan betale .. Jeg er os rigtig gal på ham , det lige før jeg har lyst til at pakke mine ting , alt er bare mere besværligt når vi har et barn sammen

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

Han betaler da børnepenge plus hun får da os penge fra kommunen. Det må da være mere end rigeligt. Synes da ikke han skal gå rundt og give penge under bordet.. Og da slet ikke når i har fælles, så skal man da snakke om det. Forstår dig fuldt ud

Ja jeg er i min gode ret til og være rigtig gal  Nej er også det der gør mig rigtig gal og så har løjetfor mig i 3 uger selvom jeg har bragt det på banen hver anden dag nærmest , og han så bare har løjet om at de penge var gået til noget anden , hmmm

Anmeld

4. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Ja jeg er i min gode ret til og være rigtig gal  Nej er også det der gør mig rigtig gal og så har løjetfor mig i 3 uger selvom jeg har bragt det på banen hver anden dag nærmest , og han så bare har løjet om at de penge var gået til noget anden , hmmm

Ja det gøre man ikke. Jeg var blevet stiktosset.. Bare min kæreste lyver bliver jeg tosset.. For det bryder jo bare tilliden

Anmeld

4. april 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Neej jeg forstår det jo heller ikke , men hun siger jo altid hun ingen penge har og han hopper i med begge ben .. Selvom han tit står og siger han slet ikke skal betale noget for hende og hun godt selv kan betale .. Jeg er os rigtig gal på ham , det lige før jeg har lyst til at pakke mine ting , alt er bare mere besværligt når vi har et barn sammen

synes i skal sætte jer ned og prøv og regne ud, hvor mange penge hun faktisk har med at gøre. Og hvis hun konstant siger, at hun ingen penge har. Så sig, at så må i jo hellere overtage drengen, så i er sikker på at han får det han skal bruge.

Anmeld

4. april 2012

Eliza

hmm  ja jeg er en snerpet gammel sag, men jeg var altså blevet -tosset!! 

Jeg har 2 skønne bonusbørn (uden at sige for meget, kan jeg afsløre at jeg ikke har valgt min kærestes X ) og i amtet blev det fastslået at moren skal stå for tøj når de er hos os.. 

hun valgte så lige at mule over hvordan tøjet blev vasket så den skønne dame i amtet, kviterede lige med at "så vasker du bare selv unge dame" /KLASK!

moren syntes heller ikke børnepengene var helt nok og dertil fik hun bare afvide "så er det dig der priotere forkert" 

børnene mangler intet når de er her..¨

Moren går selv i meget dyrt tøj og øsler sine penge væk på fornøjelser jeg/vi ihvertfald ikke har råd til. så her bliver der ikke givet ved dørene og jeg forstår altså udemærket at du flejner.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.